آوینا_استیکی 2
adexo3
۶۲۲۹۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد دایی از کیفیت توپ های لیگ برتر

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پرسپولیس، از مهاجمان تیمش حمایت کرد و گفت در تیمش بحران گلزنی وجود ندارد.

انتقاد دایی از کیفیت توپ های لیگ برتر

روزنامه تماشا: علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پرسپولیس، از مهاجمان تیمش حمایت کرد و گفت در تیمش بحران گلزنی وجود ندارد. سرمربی پرسپولیس یاوری را استاد همه مربیان ایرانی دانست: «بازی با مس مثل تمامی دیدارها سخت است. مس مربی دارد که استاد همه ماست و ما همه شاگرد یاوری هستیم.»

دایی اعتقاد دارد مشکل گلزنی تیمش با تمرین برطرف می شود: «تیمی که در دفاع موفق است نمی توان آن را به حساب دروازه بان و خط دفاعش گذاشت چرا که کل مجموعه خوب بوده است. از لحاظ شکل دفاعی خیلی خوب شدیم ودر کار تهاجمی هم اگر در زدن ضربات آخر دقت کنیم مطمئنا نتایج بهتری می گیریم. این مسئله با تمرین حل می شود.»

او با اشاره به سلطانی فر وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش، گفت از این مدیر شناختی ندارد: «شناختی از سلطانی فر ندارم. او در جای خاصی به عنوان مدیر فعالیت نداشته. برای همین اظهار نظر نمی کنم و تنها آرزوی توفیق دارم تا بتوانم با دوستان و مدیران ورزشی، ورزش را از این حالت خارج کنم. نباید فریب مدال های بیشتری که در لندن گرفتیم را بخوریم. این مدال ها در یکی دو رشته بوده و به غیر از آنها دچار ضعف بودیم. انتظار مردم از دولت زیاد است. با توجه به انتخاب حسن روحانی با اکثریت آرا و در دور اول انتخابات مردم انتظار زیادی دارند. دولت باید نشاط را به جامعه بازگرداند و ورزش نقش بسزایی در این موضوع دارد.»

دایی که شب گذشته با فنایی درگیری لفظی پیدا کرد، از داوران خواست قضاوت یکسانی داشته باشند: «ای کاش از قوانین همه برداشتی یکسان و یکنواخت داشته باشند نه اینکه در یک بازی خطایی شود و بازیکن را با اخراج و کارت زرد جریمه کنند و در یک دیدار دیگر خطای شدیدتر مشابقه همان صحنه را هیچ جریمه ای نکنند. متاسفانه موضوع بدی باب شده که هر کسی صحبت می کند فکر می کنند جبهه گرفته است. دنبال تخریب نیستیم.»

دایی توپ های آل اشپورت را هم از انتقاداتش بی نصیب نگذاشت: «شما توپ ها را ببینید روی آن نوشته شده برای سال 2007 است. این توپ ها از رده خارج شده و چطور می توان از توپ های 2007 استفاده کرد؟ از دید ما ورزشی ها این توپ ها را استوک می گویند. فکر می کنم این توپ ها در انبار بوده و با دو سه دلار آن را گرفته اند. توپ هایی که هیچ جا با آن بازی نمی شود.»

او از ادعای مسئولان این شرکت که گفته بودند توپ ها را برای ایران ساخته اند هم انتقاد کرد: «چطور می شود در سال 2007 قرارداد بسته باشند که توپی را در سال 2013 برای ایران تولید کنند؟ شاید مدت تولید توپ ها آنقدر طول کشیده است. نباید با شعور مردم بازی کنند.»

دایی از درخواست سایپا و نفت برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از آزادی حمایت کرد و گفت مشکلی برای بازی در کرج یا تختی ندارند: «سال قبل هم که در راه آهن بودم این موضوع را اعلام کردم و مخالفتی با این مسئله ندارم. حضورم در پرسپولیس باعث نمی شود نظرم تغییر کند. اگر رایط فراهم شود ایرادی ندارد و با کمال میل بازی می کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      مثه عادل فردوسی پور فقط باید به حرفای علی دایی خندید.ههههههههههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بی شخصیت دوباره نظر داد

      • همراه آبی

        بی شخصیت اونیه که با چند تا اسم نظر میده

    • قرمز

      همه ایران به استقلال میخنده نه عادلو دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج