۶۲۲۲۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تجربیات کمیته امداد به روزرسانی می‌شود

قائم‌مقام کمیته امداد گفت: میراث گذشته کمیته امداد و تجربیات گران‌سنگ گذشتگان این نهاد نه‌تنها فراموش نمی‌شود بلکه بر اساس مدل‌های امروزی تقویت و به‌روزرسانی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: قائم‌مقام کمیته امداد گفت: میراث گذشته کمیته امداد و تجربیات گران‌سنگ گذشتگان این نهاد نه‌تنها فراموش نمی‌شود بلکه بر اساس مدل‌های امروزی تقویت و به‌روزرسانی می‌شود.

سید امیر منصور برقعی در جمع مدیران کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: کمیته امداد در طول سال‌های خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان کشور مدل‌های مختلفی را درزمینه فقرزدایی طراحی کرده است که این مدل‌ها در جهان بی‌نظیر هستند.

وی افزود: کارایی داشتن چنین مدل‌هایی برای فقرزدایی باعث شده است که نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان با سفر به کشورمان خواستار بهره‌گیری از تجربیات کمیته امداد درزمینه فقرزدایی شوند که آخرین مورد در این زمینه دیدار مقاماتی از کشورهای ونزوئلا و اکوادور با مسئولان کمیته امداد بوده است.

برقعی راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را ازجمله برجسته‌ترین مدل‌های فقرزدایی عنوان کرد و گفت: این صندوق به خاطر سبک فعالیت، منابع مالی و خدمات کم‌نظیری که به مردم نیازمند ارائه می‌دهد از نمونه‌های کم‌نظیر مدل‌های فقرزدایی در جهان است.

وی در ادامه با تشریح بندهای اسناد راهبردی کمیته امداد به برنامه‌های فرهنگی این نهاد اشاره و اظهارکرد: تقویت نهاد خانواده و ترویج سنت حسنه ازدواج در بین خانواده‌ها از برجسته‌ترین سیاست‌های فرهنگی است که باید در تصمیمات و خدمات روزانه این نهاد اثر آن مشخص باشد .

قائم‌مقام کمیته امداد کشور افزود: دربندهای چهار تا ۹ اسناد راهبردی کمیته امداد نگاه فرهنگی به خانواده‌های نیازمند و تکلیف کمیته امداد در این زمینه تشریح شده که ازجمله این موارد مصون‌سازی خانواده‌های نیازمند از تهاجم فرهنگی و بصیرت افزایی است .

برقعی با بیان اینکه انفاق در حوزه ادبیات دینی کشور ما، یکی از راهکارهای اصلی خروج از فقر است گفت: ترویج فرهنگ حسنه انفاق و نیکوکاری در جامعه یکی دیگر از مأموریت‌های کمیته امداد است و فراگیر شدن فرهنگ انفاق و نیکوکاری با همه ابعاد آن بر عهده این نهاد گذاشته‌ شده است .

وی در ادامه سفر خود به استان ایلام از یک مجتمع مسکونی مربوط به مددجویان این نهاد در شهر ایلام بازدید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج