۶۲۲۲۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استیلی: هفتاد درصد پول میلاد را دلال‌ها می‌برند

حمید استیلی، از مردان بزرگ فوتبال ما در عرصه فنی وتشکیلات مدیریتی است، او درباره دربی ومسائلی که به گفته اش این روزها آزارش می دهد حرف هایی جالب زد ،استیلی می گوید واسطه ها نفس فوتبال را می گیرند .

ورزش سه: حمید استیلی، از مردان بزرگ فوتبال ما در عرصه فنی وتشکیلات مدیریتی است، او درباره دربی ومسائلی که به گفته اش این روزها آزارش می دهد حرف هایی جالب زد ،استیلی می گوید واسطه ها نفس فوتبال را می گیرند .

حمید استیلی که قبلا کمتر در این باره انتقاد کرده بود، غیبتش را نیز به همین موضوع نسبت می دهد .

حرفهای سرمربی سابق پرسپولیس را بخوانید:

علی پور را مجانی به پرسپولیس دادم

حمید استیلی درباره علی پور گفت: او در تیم امید راه آهن سال ۹۳بود که تشخیص دادم در سطح بزرگسالان هم جزو بهترین های فوتبال ماست، با وجود آن که او را بهترین مهره آن تیم می دانستم وقتی در نیم فصل لیگ چهاردهم، پرسپولیس او را خواست با کمترین ایجاد اشکال ومجانی به پرسپولیس دادم، چون می دانستم او قابلیت حضور ودرخشش در پرسپولیس را دارد وامروز که یکی از بهترین های فوتبال ماست، خوشحال هستم که او را مجانی به تیم محبوبم پرسپولیس دادم واو هم با پیشرفتی که انتظارش را داشتم، خودش را به این سطح رساند .

70 درصد پول میلاد را دلال ها می برند

همین چند روز قبل میلاد محمدی با من تماس گرفت وضمن احوالپرسی ومشورتی که با او داشتم متوجه این حقیقت تلخ شدم که واسطه ای که او را به تیم خارجی برده ۷۰ درصد از پول او را گرفته وحالا میلاد محمدی که بهترین بازیکن فوتبال ما در دفاع چپ است، روزگار خوبی از حیث مالی ندارد .

جعبه انگوری که ارزش طلا داشت

من فقط از شرایط وآزاری که میلاد دیده ناراحت هستم نه از این که فوتبالیست معرفی شده توسط من را اینگونه ناجوانمردانه قر زده اند، من که در این امور دنبال پول نیستم واگر هم می خواستم دنبال این امور باشم تیم های بهتری را برای انتقال بین المللی او می شناختم، با این حال من دنبال سهم خواهی نیستم واگر بودم علی پور را مجانی به پرسپولیس نمی دادم . از این که به این عزیز اینگونه اجحاف شود من را آزار می دهد .

مهرداد تا اوج فاصله دارد

مهرداد محمدی متاسفانه ، در سال گذشته در هر بازی در یک پست قرار گرفت ودر تیم خوب سپاهان نتوانست به سقف توانش برسد ودر بین شاگردان آن سال من، مهرداد از معدود کسانی است که هنوز به سقف کلاس فوتبالش نرسیده است واو در آینده ای نزدیک به مرز بهتری از قدرت خواهد رسید ،اگر یادتان باشد در همان سال اول ما او بالای ده گل زد، یادم نمی رود آنها چند تیم رفته بودند وقبولشان نکرده بودند که مهرداد آمد وبا قیافه ای مظلوم به من گفت حمید خان می شود از ما هم تست بگیری؟ من هم تست گرفتم وهمان زمان به دوستان خودم وهمکارانم گفتم اینها از بهترین های فوتبال ایران خواهند شد .

راه آهن من می توانست موفق باشد

من اگر بدون تیم نشسته ام، نه این که پیشنهادی نداشته باشم،بلکه فضای فوتبال آن قدر بد وکثیف شده که دلم نمی آید ودلم نمی خواهد انرژی برای این فوتبال بگذارم، دلم تنگ روزهای قدیمی فوتبال هستم که پول کم بود اما عشق زیاد بود، من سال ۹۳ به جز برادران محمدی، علی علی پور وستاری ومهدی پور وبرزای نفراتی چون خالقی فرد ورامین رضائیان را هم داشتم، از ان تیم امروز میلاد محمدی ورامین بازیکنان ثابت تیم ملی هستند اگر می گذاشتند درست به کارمان برسیم امروز تیم راه آهن یکی از بهترین های لیگ برتر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالهاست که همه مسئولین از فساد ومافیای حاکم بر فوتبال ایران خبر دارند ولی نمیدانم چرا تاکنون قدم مثبتی برداشته نشده ؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج