۶۲۱۶۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید و نقطه قوتی که رنگ باخت

نمی توان از پلان B رئال در فصل گذشته گفت و از نقش آن در موفقیت های بی سابقه رئال حرف نزد.

ورزش سه: فصل گذشته رئال پس از ۵۹ سال توانست به طور همزمان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شود و در این راه نیمکت رئال مادرید نقش به سزایی ایفا کرد.
پلان B زیدان با مهره هایی چون ایسکو، خامس، موراتا، ماریانو، دانیلو و... دست زیزو را تا حدی باز گذاشته بود که او در مقطع پایانی فصل گذشته در لالیگا از این بازیکنان در ترکیب ثابت استفاده کرد و نتیجه هم گرفت. با پلان B، رئال قهرمان لالیگا شد و با تیم اول نیز افتخاری دیگر در لیگ قهرمانان را جشن گرفت؛ اما این نقطه قوت رئال در فصل گذشته دیگر وجود ندارد.
رئال مادرید و نقطه قوتی که رنگ باخت

شب گذشته زیدان از تیم ذخیره های خود در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر تیم گمنام فوئن لابرادا استفاده کرد و با دو پنالتی برنده بازی شد. شکل بازی به گونه ای بود که رسانه های اسپانیایی متفق القول نوشته اند که زیدان نمی تواند چندان روی این پلان B خود حساب کند. در واقع نقطه قوت رئال در فصل گذشته رنگ باخته است.
مقایسه بین ارزش کیفی پلان B فصل گذشته رئال با فصل جاری به خوبی نشان می دهد که زیدان چه دشواری هایی در این فصل دارد.

فصل قبل ارزش تیم ذخیره های رئال با ستاره هایی چون ایسکو، خامس و موراتا 223 میلیون یورو بود؛ ولی در این فصل ارزش ذخیره های رئال با بازیکنانی چون تئو، وایه خو، سبایوس، آسنسیو و مایورال و... 160.8 میلیون یورو است. به عبارتی دیگر، ارزش پلان B این فصل رئال در مقایسه با فصل قبل 28 درصد افت داشته است.
رئال مادرید و نقطه قوتی که رنگ باخت

رئال البته در این فصل بیشتر از فصل قبل برای تقویت نیمکت خود خرج کرده است. سبایوس با 16.5 و تئو با 30 میلیون یورو جذب شدند در حالی که فصل قبل تنها موراتا بود که با 30 میلیون یورو از یووه به رئال بازگشت.
تیم ذخیره های فصل گذشته در چنین مقطعی و پس از 16 بازی، 22 گل زده بود و 17 پاس گل داده بود. موراتا با 7 گل و 2 پاس گل و نیز خامس با 1 گل و 6 پاس گل، نقش برجسته تری در پلان B زیدان داشتند.

امسال اما تیم ذخیره های رئال پس از ۱۶ بازی ۱۱ گل زده و ۳ پاس گل داده است که نقش آسنسیو با ۶ گل و ۲ پاس گل، برجسته تر از سایرین بوده. فصل قبل اگر ایسکو بین پلان A و B در رفت و آمد بود، امسال آسنسیو و لوکاس چنین هستند.
بیهوده نیست که مارکا پس از بازی شب گذشته رئال از پلان B فصل جاری رئال به عنوان پلانی در حد C و D یاد کرد. با توجه به اینکه امروز اعلام شد رئال در زمستان بازیکنی جذب نمی کند، باید دید زیزو چگونه تیمش را در مقاطع پایانی فصل مدیریت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج