۶۲۰۸۷۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ایران؛ بزرگترین چالش اسرائیل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در مراسم فارغ‌التحصیلی افسران نظامی در جنوب اسرائیل با طرح ادعای ‌تهدیدهای امنیتی فراوان علیه تل آویو که باید برطرف شوند، گفت: «بزرگترین چالش، تلاش ایران برای محاصره ما در حالتی غافلگیر کننده است.»

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در مراسم فارغ‌التحصیلی افسران نظامی در جنوب اسرائیل با طرح ادعای ‌تهدیدهای امنیتی فراوان علیه تل آویو که باید برطرف شوند، گفت: «بزرگترین چالش، تلاش ایران برای محاصره ما در حالتی غافلگیر کننده است.»

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل در سخنانی گفت: «برای جلوگیری از تلاش‌های ایران جهت شکل‌گیری این غافلگیری لحظه‌ای تردید نداریم. حتی در صورت شکست تلاش‌های دیگران، این کار را با نیروهای خود انجام می‌دهیم.»

لیبرمن با توضیح درباره تلاش‌های ایران برای نفوذ در منطقه از طریق آنچه که وی گروه‌های خرابکار نامید گفت: «ایران سال‌ها حزب‌الله را تقویت کرد.سپس به حمایت از جهاد اسلامی پرداخت و اینک آن‌ها در حال احاطه بر حماس هستند. همین چند روز قبل شاهد سفر هئیتی از مقام‌های حماس به ایران بودیم.»

لیبرمن با پرداختن به موضوع تلاش‌های ایران برای نفوذ در سوریه همچنین گفت: «آنچه که در سوریه اتفاق می‌افتد با هدایت ایران و بخشی از همان اقدام غافلگیر کننده است. تلاش آن‌ها در مسیر ساخت یک بندر، فرودگاه نظامی و پایگاه برای شبه نظامیان شیعه افغانستان، پاکستان و عراق است. این‌ها همه بخشی از تلاش‌های مخربی است که متوجه ماست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج