جاباما
۶۲۰۶۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوفون: گلرها در برد و باخت‌ها نقش دارند

دروازه‌بان معروف فوتبال ایتالیا که در انتخابات فیفا دستکش طلایی را گرفت، گفت:ما گلرها در برد و باخت‌ها نقشی تعیین‌کننده داریم.

خبرگزاری فارس: جیان‌لوییجی بوفون که در مراسم دوشنبه شب عنوان بهترین گلر جهان را در یک سال اخیر کسب کرد، اظهارداشت:خوشحالم افتخاری بزرگ کسب کردم.ما گلر ها نقش تعیین‌کننده‌ای در برد یا باخت‌ها داریم.به همان اندازه‌ای که یک مهاجم گل می‌زند، مهم هستیم.حس می‌کنیم مسئولیت عظیمی را برای انجام یکی از کارهای مهم در فوتبال در زمین داریم.عملکرد ما می‌تواند بسیار مثبت یا منفی در جریان یک بازی باشد.هر کسی که تماشاگر بازی باشد،‌می‌تواند پی به این نکته ببرد.

وی که با سایت فیفا مصاحبه کرد، افزود:از زمان کودکی انجام کارهای مهم و سخت را دوست داشتم.هروقت که حق انتخاب داشتم، به سمت انجام کارهای سخت می‌رفتم. بازی در نقش دروازه‌بان برآمده از شخصیت و طبیعتم است.اکنون نسبت به آنچه در ۲۰ سال گذشته در نقش دروازه‌بان انجام دادم، خوشحالم و امیدوارم همچنان کار را با قدرت ادامه دهم.

او در مورد جام جهانی روسیه اظهارداشت:هدفم حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ است.باید برای این مسابقات انتخاب شویم.چون تاریخ و سنت ورزش مان نباید آسیب ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج