جاباما
۶۱۹۳۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با تقلب در ویندوز ۱۰ خداحافظی کنید

با تقلب در ویندوز ۱۰ خداحافظی کنید : به روز رسانی پاییز مایکروسافت برای ویندوز ده پر از تغییرهای کوچک و بزرگ بود؛ به واسطه یکی از همین تغییرات وقت آن رسیده که با تقلب در ویندوز ده خداحافظی کنید.

وب سایت زوم تک - بهزاد ناصرفلاح: با تقلب در ویندوز ۱۰ خداحافظی کنید : به روز رسانی پاییز مایکروسافت برای ویندوز ده پر از تغییرهای کوچک و بزرگ بود؛ به واسطه یکی از همین تغییرات وقت آن رسیده که با تقلب در ویندوز ده خداحافظی کنید.
با تقلب در ویندوز ۱۰ خداحافظی کنید

مایکروسافت پیش‌تر نیز با اعلام اخبار در مورد قابلیت بازی درست (TruePlay) اطلاعاتی را در مورد این بخش جدید داده بود. قابلیتی که قرار است تا دنیای بازی‌های رایانه‌ای را از متقلبین پاک کند. به وسیله این سیستم، داده‌هایی در حین بازی جمع آوری می‌شوند که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به تقلب، این اطلاعات به توسعه دهنده بازی فرستاده می‌شود.
البته اگر نسبت به ارسال اطلاعات خود توسط ویندوز حساسیت ویژه‌ای دارید می‌توانید این قابلیت را به صورت دستی خاموش کنید اما شرکت‌های سازنده بازی می‌توانند دسترسی شما به این مورد را کنترل نمایند؛ به عنوان مثال می‌توانند تعیین نمایند که در حین بازی به صورت آنلاین امکان خاموش کردن این قابلیت برای کاربر وجود نداشته باشد.

حال باید دید که با وجود سامانه‌های مشابه مانند سیستم ضد تقلب والو، ایده جدید مایکروسافت به چه اندازه به پاک‌تر شدن فضای بازی‌های آنلاین کمک خواهد کرد. آیا بعد از راه اندازی این سیستم سازندگان باید تنها به فکر گیمرهای متقلب روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اپل باشند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج