۶۱۸۳۴۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

عرضه «قلیان» در ۴ هزار واحد صنفی تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت با اشاره به فعال بودن ۴۰۰۰ واحد صنفی عرضه کننده قلیان در شهر تهران گفت: سودآوری عرضه قلیان موجب شده تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها برخلاف حوزه فعالیت‌شان مبادرت به عرضه قلیان کنند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت با اشاره به فعال بودن ۴۰۰۰ واحد صنفی عرضه کننده قلیان در شهر تهران گفت: سودآوری عرضه قلیان موجب شده تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها برخلاف حوزه فعالیت‌شان مبادرت به عرضه قلیان کنند.

سردار علیرضا لطفی در جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس پایتخت و دادستان تهران با اشاره به گزارشی از وضعیت واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان اظهار داشت: در تهران بزرگ ۱۶۸۳ قهوه‌خانه دارای مجوز و ۳۰۸ قهوه‌خانه فاقد جواز در حال فعالیت‌ هستند. این در حالی است که ۱۱۱۸ فقره درخواست نیز در دست بررسی است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ تعداد واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان که دارای جواز یا بدون جواز بوده و یا تداخل صنفی دارند را ۴۰۰۰ باب اعلام کرد و در خصوص واحدهای مشمول تداخل صنفی اظهار داشت: سودآوری عرضه قلیان موجب شده تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها برخلاف حوزه فعالیت‌شان مبادرت به عرضه قلیان کنند.

به گزارش تسنیم، دادستان تهران در جلسه هفته گذشته شورای معاونان دادستانی تهران، با انتقاد از عرضه قلیان و سلیقه‌ای اجرا کردن قانون در کشور، از سرپرستان نواحی دادسراها خواسته بود به صنف‌های مرتبط با قلیان مانند قلیان سراها و رستوران‌ها، غیر از قهوه‌خانه‌های سنتی قدیمی از طریق صنف و با همکاری پلیس اخطار دهند که ظرف مدتی محدود، عرضه قلیان‌ را متوقف کنند.

این اظهارات دادستان تهران در حالی است که طی هفته‌های اخیر، موضوع ممنوعیت عرضه قلیان در دو شهر کرج و قم به دستور مقامات قضایی این دو شهر نیز در دستور کار قرار گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ب

      لطفا جلوی پخش توتون رابگیرید مافیای توتون وقتی توتون نباشه قلیانی توکار نیست

    • یعقوب

      مردم میخان قلیان بکشند مگر موقعی که مریض میشن شما درمانشون میکنی خودشون هزینه درمانش میدن اگرراست میگید جلو واردات تنباکو بصورت قانونی بگیرید

    • اصفهانی

      کل مردم صغیر هستند ونادان
      حضرات بزرگ و دانا
      برید همین دبی دنده دستی رو ببینید مواد مخدر در حد صفر
      اما قلیان و ....... آزاد
      اصل را درست کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج