۶۱۷۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امید برانکو در روز ناامیدی؛ چپِ پُر پرسپولیس

محمد انصاری در دفاع وسط به قدری جا افتاده و خوب بازی می‌کند که دیگر دیدن او در دفاع چپ عجیب است و انگار فراموش شده که او در اصل یک دفاع چپ تخصصی بوده است.

وبسایت نود: بازی‌های خوب محمد انصاری در دفاع وسط و در کنار سیدجلال حسینی که به یک آمار فوق العاده دفاعی در پرسپولیس منجر شد. ادامه این روند در تیم ملی باعث شد تا انصاری را به عنوان یک دفاع وسط تخصصی قبول کنیم. وقتی مقابل الهلال او در دفاع چپ به میدان رفت انگار همه چیز مثل همیشه آرام نبود. داور هم با دو اشتباه مسلم و پشت سر هم کمک کرد تا این ناآرامی بیشتر به چشم بیاید و انصاری روز خوبی را در پست سابقش نگذراند. یک کارت زرد بسیار بی‌مورد و بعد از آن هم یک پنالتی صد در صد اشتباه باعث شد تا انصاری در این بازی نتواند در دفاع چپ نمره قبولی بگیرد.

این اتفاقات فقط یک بخش قضیه بود. انصاری در بقیه دقایق بازی عملکرد خوبی داشت و علاوه بر آن در فاز هجومی هم عالی ظاهر شد. اتفاقی که مدت‌ها بود در جناحین پرسپولیس نیفتاده بود و طراحی حملات از جناحین به دست فراموشی سپرده شده بود.

در این بازی پرسپولیس تنها ۵ پاس کلیدی داشت که از این تعداد سه پاس را انصاری برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد. یک سانتر درست هم حاصل تلاش او در جناح چپ بود. البته او علاوه بر این‌ها تلاش زیادی برای رساندن توپ به خط حمله تیمش انجام داد که ناموفق بود اما آمار حمله پرسپولیس از جناح چپ را بسیار بالا برد. انصاری از جناح چپ، شش سانتر را روی دروازه حریف فرستاد. این در حالی است که در بازی قبل الهلال مقابل العین مدافعین کناری این تیم تنها یک پاس کلیدی داشتند و یک سانتر موفق اما در این بازی انصاری به تنهایی آماری به مراتب بهتر به جای گذاشت. او همچنین با سانترش از جناح چپ زمینه ساز گل دوم پرسپولیسی‌ها شد.

حضور همزمان شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی شاید این فرصت را مجددا در اختیار برانکو قرار دهد که انصاری را به پست اصلی خود برگرداند، تا ضعف پرسپولیس در حمله از جناحین به خصوص در بازی‌هایی که نیاز به حملات بیشتر و رسیدن به گل دارد برطرف شود. با این تغییرات، پرسپولیس هم از این راه حمله به روی دروازه حریفان محروم نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج