جاباما
۶۱۶۶۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فقط ۴۶۵۰۰ عدد آیفون ایکس تولید شده است!

تقریبا نزدیک به دو ماه از معرفی گوشی های هوشمند کمپانی اپل یعنی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ایکس (iPhone X) می گذرد و بسیاری از کاربران منتظر عرضه ی رسمی آیفون ایکس می باشند و از خرید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خودداری کرده اند. امروز اخباری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران و طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد و برخی نیز نا امید شدند.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: تقریبا نزدیک به دو ماه از معرفی گوشی های هوشمند کمپانی اپل یعنی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ایکس (iPhone X) می گذرد و بسیاری از کاربران منتظر عرضه ی رسمی آیفون ایکس می باشند و از خرید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خودداری کرده اند. امروز اخباری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران و طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد و برخی نیز نا امید شدند.
فقط ۴۶۵۰۰ عدد آیفون ایکس تولید شده است!

به گفته ی فاکسکان (Foxconn) تنها تعداد ۴۶۵۰۰ دستگاه آیفون ایکس به کشورهای چین (شانگهای)، امارات متحده ی عربی و آمستردام هلند تحویل داده شده است و کسانی که تمایل به خرید این گوشی دارند، دسترسی بسیار کمی خواهند داشت و براساس پیش بینی ها احتمالا این عرضه ی مستقیم از تاریخ سوم نوامبر آغاز گردد. بر اساس این گزارشی که امروز منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد که در هر هفته تعداد ۴۰۰ هزار آیفون ایکس تولید نماید چراکه قطعا میزان درخواست های این گوشی در آینده روز به روز بیشتر خواهد شد.
فقط ۴۶۵۰۰ عدد آیفون ایکس تولید شده است!

تنها مشکل در تولید این گوشی کمبود دوربین TrueDepth می باشد و این عامل باعث کاهش ۱۰ درصدی این گوشی هوشمند شده است. و یکی از تحلیلگران KGI در این خصوص گفته است که در سال ۲۰۱۸ به میزان ۳۰ الی ۳۵ میلیون دستگاه آیفون ایکس تولید خواهد شد. این گوشی اولین گوشی بدون حاشه و تمام صفحه ی کمپانی اپل می باشد که از صفحه نمایش OLED بهره می برد و دارای یک پردازنده ی قدرتمند A۱۱ Bionic و سنسور تشخیص چهره به جای اسکنر اثر انگشت می باشد.
زمان پیش فروش این گوشی از تاریخ ۲۷ اکتبر آغاز شده و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن باقیمت ۹۹۹ دلار و نسخه ی ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۱۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد، زمان عرضه ی مستقیم این گوشی نیز سوم نوابر سال جاری تخمین زده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخرید
      پولش میره تو جیب اپل
      که از شانس بدتون دست نشانده ایلومیناتی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج