۶۱۶۵۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۲۶


فال روزانه 1396/07/26
فال روزانه چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۶ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جاه طلب، پرانرژی، با اعتماد به نفس و هوشیار هستید. شما حافظه ای فوق العاده دارید و عاشق کسب علم و دانش و یاد گرفتن چیزهای جدید هستید. امسال از طریق افراد جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند فرصت هایی برای پیشرفت سطح زندگیتان برای شما فراهم خواهند شد. اگر می خواهید از لحاظ حرفه ای پیشرفت مورد نظرتان را داشته باشید باید حداکثر توان و تلاشتان را به کار بگیرید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. شما امسال در زمینه ی فعالیت های اجتماعی خیلی خوب عمل می کنید و به سفرهای مختلفی می روید و در جمع های زیادی حاضر می شوید. این حضور گسترده ای که در جمع های مختلف دارید امکان آشنایی با افراد جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد که شاید یکی از آنها همان شخصی باشد که مدت ها در جستجویش بوده اید تا شریک راهتان شود. اگر متأهل هستید همسر و فرزندانتان امسال با تمام وجود شما را مورد حمایت قرار داده و در کنارتان خواهند بود. ماه های آبان، بهمن، فروردین و تیر برای شما مهم ترین ماه های امسال خواهند بود و نتایجی که در انتظارشان بوده اید را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روزانه 1396/07/26
تلاش برای داشتن یک نگرش مثبت همیشه خوب و تحسین برانگیز است، اما تا زمانی که باعث نشود چشمتان را به روی واقعیت ها ببندید. مثبت اندیش باشید، اما سهل انگار نباشید! اگر مجرد هستید این احتمال وجود دارد که امروز با شخصی آشنا شوید که برایتان بسیار جذاب است . اگر هم پیش از این نیمه ی دیگر خودتان را پیدا کرده اید امروز فرصت خوبی برای این خواهد بود که به او پیشنهاد ازدواج بدهید. چنانچه ازدواج کرده اید، امروز بیش از مسائل عشقی ذهنتان درگیر بچه هایان و مسائل مربوط به آنها خواهد بود. در هر شرایط و وضعیتی که هستید، با قرار گرفتن در هر موقعیتی بهترین نتیجه را برای خودتان تصور کنید، شما همان چیزی را به دست خواهید آورد که خودتان انتظار دارید.

فال روزانه 1396/07/26
امروز بر اساس شنیده های خود تصمیم گیری نکنید، حتی اگر آنها را از افرادی شنیده باشید که به شدت مورد اعتمادتان باشند. نه اینکه این افراد قصد دروغ گفتن به شما و یا مخفی کردن واقعیت را داشته باشند، مسئله این است که خودشان هم با شرایط کیهانی موجود درک چندان خوبی از واقعیت ندارند. اگر در فکر خریدن یک حیوان خانگی هستید امروز حتما سری به مراکز نگهداری از حیوانات بی سرپرست بزنید و سرپرستی یکی از این حیوانات را به عهده بگیرید، اگر هم در محل اقامتتان چنین جایی وجود ندارد سعی کنید به حیوانات خیابانی کمک کنید و برای آنها غذا بخرید. شاید به این نتیجه برسید که این کار خیلی بهتر از خریدن یک حیوان خانگی است.

فال روزانه 1396/07/26
امروز ایده ای به ذهنتان رسیده که در نگاه اول فوق العاده به نظر می رسد، اما وقتی آن را بررسی کنید می بینید که خیلی هم خوب نیست! سعی نکنید به زور راهی برای بهتر کردن آن پیدا کنید، این ایده اساسا خوب نیست! یک نفر که خیلی برایتان عزیز است امروز الهام بخش شما برای انجام یک کار خلاقانه و هنری خواهد بود. شاید برایش شعر بگویید، داستان بنویسید، نقاشی بکشید و یا حتی یک غذای مخصوص درست کنید. اجازه ندهید خجالت و کمرویی جلویتان را بگیرد و نتیجه ی کارتان را به او هدیه کنید. این کار قطعا آن شخص را تحت تأثیر قرار خواهد داد و زحماتتان نتیجه بخش خواهند بود و به استحکام بیشتر رابطه تان کمک خواهند کرد.

فال روزانه 1396/07/26

شما قرار است که در خانه ی خود میزبان یک دورهمی یا مهمانی رسمی باشید و شاید به همین دلیل هم تصمیم بگیرید که برخی تغییر دکوراسیون های جزئی در منزلتان ایجاد کنید. مسلما وق کافی برای تصمیمات بزرگی مثل رنگ آمیزی و یا تغییر کاغذدیواری نخواهید داشت، پس به عوض کردن جای وسایل، یا اضافه کردن چند وسیله ی کوچک تزئینی رضایت بدهید. حس زیبایی شناسی شما امروز خیلی خوب کار می کند، پس از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید. شما امروز بر خلاف همیشه دوست دارید کارهای غیر قابل پیش بینی انجام بدهید و احساسات خود را راحت تر بروز می دهید. انجام کارهای هنری می تواند زمینه ی خوبی برای بیان احساستان فراهم کنند.
فال روزانه 1396/07/26

امروز یک پیام طولانی و محبت آمیز از طرف زنی که به احتمال قوی مادرتان است دریافت خواهید کرد. مشخص است که او دوست دارد با شما وقت بگذراند، پس سعی کنید بخشی از وقتتان را برای صحبت کردن با او خالی کرده و به صورت حضوری، تلفنی و یا تماس تصویری با او به صحبت بپردازید. این شخص هر کسی که باشد، تماس های امروزتان تأثیری جدی روی روابط شما خواهند گذاشت. اگر خاطرات گذشته امروز در ذهنتان دوباره زنده شده اند به جای فرار کردن، به آنها خوب فکر کنید و ببینید کدام خواسته هایتان را به دست آورده اید و چه چیزی در این راه به شما کمک کرده است. گذشته همیشه می تواند بهترین معلم برای ما باشد.

فال روزانه 1396/07/26
امروز احتمال دارد که مبلغ اندکی پول به طور کاملا غیر منتظره به دستتان برسد. شما احتمالا برای مدت طولانی در انتظار دریافت این پول بوده اید و شاید حتی وجود آن را فراموش کرده باشید، اما دریافت آن، آن هم در چنین موقعیتی، می تواند کمک خیلی زیادی به شما بکند. شاید بخواهید با آن بخشی از بدهی هایتان را صاف کنید، در انجام کاری سرمایه گذاری کنید و یا شاید حتی بخواهید تمام این پول را به عشقتان هدیه کنید، در هر صورت نتیجه شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما امروز در محل کارتان و با همکارانتان خیلی خوش می گذرانید، اما بازدهیتان به خوبی همیشه نیست و اگر خوب نگاه کنید دلیل آن هم چیزی نیست جز همین مشغول بودن با همکارانتان!

فال روزانه 1396/07/26
انرژی کیهانی، امروز برای شما خوش شانسی و موفقیت را به ارمغان خواهد آورد. فرصت های جدیدی برای بالاتر بردن موقعیت و افزایش درآمدتان برای شما فراهم خواهند شد. همچنین دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد که یک نفر از جنس مخالف در میان آنها وجود دارد که یک جاذبه ی دو جانبه را بین خودتان و او احساس خواهید کرد. به طور خلاصه امروز برای شما یک روز سرشار از خوش اقبالی و همراه با موفقیت خواهد بود، خواه در امر کار و تحصیل باشد، خواه در عشق و روابط عاطفی، شما در هر حال پیروز میدان خواهید بود. شما قصد دارید دیگران را با خود هم عقیده کنید و در این راه ممکن است باورهایتان را به آنها تحمیل کنید، این استراتژی قطعا موفقیت آمیز نخواهد بود.

فال روزانه 1396/07/26
امروز قدرت تخیل شما افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و اگر این قدرت را در زمینه ی انجام کارهای خود به کار بگیرید و کمی در انجام آنها خلاقیت به خرج بدهید، خواهید توانست راه های فوق العاده ای برای پیشرفت حرفه ای پیدا کرده و منافع تجاری خود را نیز افزایش دهید. طی چند روز آینده ذهن شما درگیر تجزیه و تحلیل ایده هایی خواهد بود که امروز به سرتان می زنند. برای این که چیزی را فراموش نکنید و از قلم نیندازید، همین امروز همه چیز را یادداشت کنید، قطعا فردا به تک تک این جزئیات نیاز خواهید داشت. اگر دیگران ایده هایتان را زیر سؤال بردند به حرف هایشان گوش بدهید، اما اگر منطقتان به شما گفت حق با خودتان است به هیچ وجه تسلیم نشوید.

فال روزانه 1396/07/26
امروز شما زیاد با اطرافیان خود راحت نیستید و نمی توانید مثل همیشه با آنها خوب کنار بیایید، اما خوشبختانه می توانید رفتار خود را با گونه ای کنترل کنید که این اختلاف نظرها اثرات منفی روی روابطتان نداشته باشند. شما با یکی از آشنایان مؤنث خود که او را از طریق یک گروه مشترک می شناسید دیداری خواهید داشت و تا زمانی که بخواهید از او خداحافظی کنید این آشنایی به یک دوستی محکم تبدیل خواهد شد. شما به این موضوع پی خواهید برد که این زن نه تنها شخصی خونگرم و مهربان است، بلکه نقاط مشترک زیادی نیز با شما دارد. تنها چیزی که باید حواستان به آن باشد این است که او در زمینه ی کار و تجارت با کسی شوخی ندارد و همه برایش یکی هستند.

فال روزانه 1396/07/26

شما می خواهید آینده ای بهتر برای خودتان و عزیزانتان بسازید، اما می خواهید شرایط فعلی را نیز همین طور که هست حفظ کنید و این امکان پذیر نیست. کمی بیشتر تغییراتی که آنها گریزی نیست را پذیرا باشید. اگر به یکباره علاقه ی شدیدی نسبت به یک نفر که در محل کارتان با او آشنا شده اید احساس کردید زیاد تعجب نکنید! اگر احساستان نسبت به او عاشقانه است اصلا عاقلانه نیست که بخواهید حس خود را به این زودی با او در میان بگذارید. به احتمال زیاد این احساس شما ریشه ی چندان محکمی ندارد و خیلی زود هم از بین خواهد رفت، یا شاید هم این شخص خودش از لحاظ عاطفی به فرد دیگری متعهد باشد.

فال روزانه 1396/07/26
شما هدف های بزرگی برای زندگی حرفه ای خود دارید، اما بهتر است بیش از اندازه روی ایده ای که از آن مطمئن نیستید سرمایه گذاری نکنید. امروز شما احساسات عاشقانه ی شدیدی نسبت به شخصی حس می کنید که احتمالا از طریق کار و فعالیت های حرفه ای خود او را می شناسید. این شخص هم به احتمال زیاد احساس متقابلی به شما دارد، اما از بیان آنها خجالت می کشد و بیش از اندازه محافظه کار است. به هر حال زیاد عجله نکنید و به او اجازه بدهید تا هر وقت که خودش راحت است احساسش را نسبت به شما نشان دهد. احتیاط کنید و بگذارید کارها سیر عادی خود را داشته باشند، این رابطه می تواند به یک رابطه ی جدی عاطفی و یا حتی ازدواج منجر شود.

فال روزانه 1396/07/26

شما امروز درک خیلی خوبی از دنیا و اتفاقات اطرافتان دارید، اما برای رسیدن به هدفتان باید حاضر باشید یک ریسک حساب شده را در برنامه خود جای دهید. امروز مسائل عاطفی و احساسات عاشقانه ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. اگر هنوز تنها هستید و کسی در زندگیتان نیست ممکن است جذب شخصی شوید که از طریق فعالیت های حرفه ای خود با او در تماس هستید؛ به شما توصیه می کنیم که در این مورد احتیاط بیشتری به خرج بدهید. بد نیست به بهانه ی یک قرار کاری او را به شام یا نهار دعوت کنید و نظر او در مورد خودتان را بفهمید. شاید همین امروز به خواسته تان نرسید، اما زمینه را برای روزهای بعد فراهم خواهید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج