جاباما
۶۱۴۶۶۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش رئیسی به اظهارات اخیر ترامپ

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگرچه می‌توانستیم غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را بدون پرداخت هزینه های گزاف تجربه کنیم، اما همین که در تکامل تاریخی ملت ایران چنین رشدی حاصل شد را باید امداد الهی دانست.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در صفحه خود در اینستاگرام، در واکنش به اظهارات خصمانه رئیس‌جمهور و دولت آمریکا در قبال ایران نوشت:

بالاترین جلوه شکوه قدرت، بیچاره شدن دشمن و تندتر شدن دست و پا زدنهای او است. بیش از آنکه این اظهارات سخیف، خشم ملت ایران را بیفزاید بر اعتماد به نفس آنها خواهد افزود.

واقعیت آن است که تهدیدها و اهانتهای نفر اول آمریکا علیه تاریخ، جغرافیا و عظمت ایران که پس از ۴ سال مذاکره با آنان حاصل شد، آنچه رهبر حکیم انقلاب مکرراً پیش بینی کرده بودند را بعنوان یک تجربه در اختیار ایرانیان گذارد.

اگرچه می توانستیم غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را بدون پرداخت چنین هزینه های گزافی تجربه کنیم، اما همین که در تکامل تاریخی ملت ایران چنین رشدی حاصل شد را باید امداد الهی دانست و آن را به زبان و عمل پاس داشت.

همزبانی ما مسئولان در موضعگیری علیه اظهارات رئیس جمهور آمریکا، اتفاق ضروری و مبارکی است، اما توقع مردم این است که پاسخ به این اظهارات منحصر در حرف نباشد و حق با مردم است.

باید به صورت عملی نشان داد که این تهدیدها و تحریمها تاثیری در مسیر ملت ما ندارد و امروز خدمت و کار برای مردم و تکیه بر توان داخلی، نمود عملی مبارزه با آمریکا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به رییسی چه چکارهمملکت

    • بدون نام

      واکنش تتلو چیه ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج