۶۱۳۳۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بلک‌بری، گوشی‌های سامسونگ را امن‌تر می‌کند

چند سالی می‌شود که دو شرکت بلک‌بری و سامسونگ برای بالابردن امنیت گوشی‌های گلکسی همکاری می‌کنند. امروز این دو شرکت رسما همکاری جدی خودشان را برای توسعه و ارتقای امنیت گوشی‌های گلکسی در سامسونگ ناکس اعلام کردند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: چند سالی می‌شود که دو شرکت بلک‌بری و سامسونگ برای بالابردن امنیت گوشی‌های گلکسی همکاری می‌کنند. امروز این دو شرکت رسما همکاری جدی خودشان را برای توسعه و ارتقای امنیت گوشی‌های گلکسی در سامسونگ ناکس اعلام کردند.
بلک‌بری، گوشی‌های سامسونگ را امن‌تر می‌کند

احتمالا اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد می‌شود، این است که سامسونگ ناکس (Samsung Knox) چیست؟ سامسونگ ناکس درحقیقت یکی از ویژگی‌های امنیتی برای سیستم عامل اندروید تلقی می‌شود که در بعضی از گوشی های جدید سامسونگ قرار دارد. این ویژگی امنیتی برای گوشی های گلکسی اس۴ و جدیدتر درنظر گرفته شده است.

حالا در تازه‌ترین خبرها، اطلاعات جدیدی منتشر شده است؛ این‌که قرار است سرویس جدیدی تحت عنوان SecuSUITE را برای محصولات جدید سامسونگ عرضه ش.ئ. این پک امنیتی با گوشی‌های گلکسی S۷، S۷ edge، S۸، S۸ پلاس و نوت ۸ سازگار است. هم‌چنین قرار است این امکان برای تبلت‌های Tab S۲ (۸ و ۱۰ اینچ) و Tab S۳ عرضه شود.

بجز این پک قرار است سرویس‌های دیگری تحت عناوینی مثل SecuVOICE و SecuSUITE هم در اختیار کاربران قرار بگیرد. پک SecuVOICE سطح امنیتی تماس‌های تلفنی به بالاترین حد می‌رساند. چند سالی می‌شود که دولت آلمان برای امنیت تماس‌های تلفنی خود از پکیج مشابهی استفاده می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج