۶۱۰۳۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا دیبالا راهی بارسلونا نخواهد شد

با وجود این که هواداران بارسلونا بسیار دوست دارند که دیبالا در تیم محبوب آنها بازی کند اما امکان این انتقال در شرایط کنونی وجود ندارد.

ایسنا: ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال آرژانتین است. این بازیکن جوان در یوونتوس بازی می‌کند و بسیار آماده است.

دیبالا در فصل جاری توانسته در هفت بازی ۱۰ گل برای یوونتوس به ثمر رساند. هواداران بارسلونا بعد از جدایی نیمار امید زیادی به جذب دیبالا داشتند اما این بازیکن آرژانتینی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۲ با یووه تمدید کرد.

آیا احتمال حضور دیبالا در بارسلونا وجود دارد؟ به نظر می‌رسد تا زمانی که مسی در بارسلونا بازی می‌کند نمی‌تواند منتظر حضور دیبالا در این تیم بود.

خود این بازیکن آرژانتینی چنین نظری دارد. او گفت‌: سبک بازی من شبیه مسی است. من در همان پستی بازی می‌کنم که مسی بازی می‌کند و به همین خاطر می‌توانم چیزهای زیادی از این بازیکن یاد بگیرم. باید به حرکات مسی در میدان توجه کنم. بدون شک نگاه کردن به مسی کمک زیادی به من در آینده خواهد کرد. سخت است که من و مسی در یک تیم با هم بازی کنیم چرا که هر دو در یک پست بازی می‌کنیم. خوشحالم که در تیم‌ ‌ملی خود را در کنار این بازیکن بزرگ می‌بینم.

سامپائولی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین هم بر این باور است که مسی و دیبالا نمی‌توانند در یک تیم کنار یکدیگر بازی کنند.

او بیان‌ کرد: بدون شک در آینده بیشتر درباره دیبالا خواهیم شنید. در شرایط کنونی به خاطر داشتن مسی نمی‌توانیم از دیبالا زیاد استفاده کنیم اما در آینده بیشتر به این بازیکن نیاز داریم.

این اظهارنظرها به خوبی نشان می‌دهد که تا زمانی که مسی در بارسلونا است هواداران این تیم ‌اسپانیایی نمی‌توانند منتظر حضور دیبالا در تیم محبوب خود باشند اما به نظر می‌رسد که این ستاره آرژانتینی بهترین جایگزین برای مسی در صورت جدایی از بارسلونا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج