جاباما
۶۰۸۶۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مایکروسافت Groove Music را تعطیل می‌کند

مایکروسافت خبر از تعطیلی سرویس استریم موسیقی خود داده است. قرار است پشتیبانی از اپ Groove Music این شرکت از روز ۳۱ دسامبر، یعنی آخرین روز سال ۲۰۱۷، به پایان برسد. از سال آینده دیگر نمی‌توان با استفاده از Groove Music موسیقی خرید، گوش داد یا دانلود کرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: مایکروسافت خبر از تعطیلی سرویس استریم موسیقی خود داده است. قرار است پشتیبانی از اپ Groove Music این شرکت از روز ۳۱ دسامبر، یعنی آخرین روز سال ۲۰۱۷، به پایان برسد. از سال آینده دیگر نمی‌توان با استفاده از Groove Music موسیقی خرید، گوش داد یا دانلود کرد.

مایکروسافت Groove Music را تعطیل می‌کند

دلیل این تصمیم هم بسیار واضح است: مایکروسافت خودش اعتراف کرده است که این سرویس نمی‌تواند به نیاز مخاطب‌های خود پاسخ دهد. رقابت در زمینه‌ی سرویس‌های استریم موسیقی بسیار سخت است و تعداد کاربران Groove Music هم روز به روز کاهش پیدا کرده.

خبر خوب این است که مشترکان Groove Music به اسپاتیفای منتقل داده خواهند شد. طبق همکاری مایکروسافت و اسپاتیفای، حتی پلی‌لیست‌ها و کالکشن‌های افراد در Groove Music به اسپاتیفای آن‌ها انتقال داده خواهد شد.

امکان پخش و مدیریت موسیقی‌هایی که روی کامپیوتر دارید از طریق اپ Groove Music هنوز هم فراهم خواهد بود، ولی از سال آینده به بعد دیگر مایکروسافت این اپ را آپدیت نخواهد کرد. اگر اشتراک Groove Music Pass دارید و می‌خواهید آن را به اشتراک اسپاتیفای تبدیل کنید، تا پایان ژانویه‌ی ۲۰۱۸ وفت دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج