۶۰۸۱۷۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

احتمال ساختن «اسپین آف بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۹

اولین اسپین آف سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ممکن است از آن چه انتظار می‌رفت زودتر پخش شود.

سینما گیمفا: اولین اسپین آف سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ممکن است از آن چه انتظار می‌رفت زودتر پخش شود.
احتمال ساختن «اسپین آف بازی تاج و تخت» در سال 2019
شبکه‌ی HBO امسال بیان کرد که آن‌ها بر روی گسترش سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» کار می‌کنند و قصد ساخت چندین سریال اسپین آف را دارند. آن‌ها ابتدا گفتند که چهار سریال در مراحل مختلف تولید در دست دارند و جین گلدمن (Jane Goldman) (از Kingsman «گینگزمن»)، مکس بورنستین (Max Borenstein) (از Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه»)، برایان هلجلند (Brian Helgeland) (از Legend «اسطوره») و کارلی وری (Carly Wray) (از The Leftovers «باقی‌مانده‌ها») سرپرستی این پروژه‌ها را در دست دارند. سپس هفته‌ی پیش شبکه برایان کوگمن (Bryan Cogman) را برای کارگردانی اسپین آف احتمالی دیگر به کار گرفت.

با این حال این شبکه انتظار ندارد تا تمامی این پروژه‌ها به یک سریال تبدیل شوند یا حتی به مرحله‌ی پابلوت برسند. تا به حال این را می‌دانیم که این اسپین آف‌ها احتمالا درباره‌ی داستان‌هایی مانند قیام رابرت که مستقیما با شخصیت‌های Game of Thrones «بازی تاج و تخت» مرتبط هستند، نخواهد بود (احتمالا به این دلیل که حالا هم سرآمد آن‌ها را می‌دانیم).
اما با دنیایی که جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) خلق کرده چیزهای زیادی هست که با آن می‌توان یک فرانچایز تلویزیونی ساخت. البته در کنار جزئیات داستان، افراد زیادی می‌خواهند بدانند که اولین اسپین آف چه زمانی منتشر خواهد شد و این تاریخ احتمالا زودتر از انتظارها باشد.

بعد از مدت کوتاهی که خبر استخدام کوگمن برای ساخت سریال احتمالی درباره Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شد. مارتین در صفحه‌ی فیس‌بوک خود از این نویسنده قدردانی کرد و گفت که وی برای چندین ماه است که بر روی پروژه کار می‌کرده اما حال این اجازه را دارد تا آن را علنی کند. در ادامه او گفت که اولین اسپین آف ممکن است در ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ منتشر شود.

شما نباید انتظار این را داشته باشید که هر پنج سریال را ببینید، حداقل فورا نه.. با این که من این ایده را دوست دارم ولی HBO قرار نیست به شبکه‌ای برای Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تبدیل شود… ولی ما احتمالا خواهیم توانست با آمدن یکی از سریال‌ها بروی آنتن در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ و بعد از آن سریال‌ها بعدی … دو یا حتی سه تا از سریال‌ها را در مرحله‌ی پایلوت ببینیم. البته اگر همه چیز آن طور که می‌خواهیم اتفاق بیافتد.

با در نظر داشتن این که سریال پرچمدار HBO ممکن است تا سال ۲۰۱۹ تمام نشود، اگر تهیه‌کنندگان سریال اصلی نتوانند فصل هشتم را در ۲۰۱۸ پخش کنند، به این معنا خواهد بود که شبکه یک سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» را در طی یکسال تمام و در همان سال سریال بعدی را پخش خواهد کرد.
از آن جایی که پنج سریال در مرحله‌ی تولید قرار دارند، منطقی است که HBO بخواهد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» را در طول تمام سال پخش کند، درست مانند کاری که AMC سعی دارد با The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» و Fear The Walking Dead «از مرده‌ی متحرک بترسید» انجام دهد. با این همه، همانگونه که مارتین گفت، HBO نمی‌خواهد شبکه‌ای فقط برای Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باشد.

با اینکه هر پنج پروژه به سریال تبدیل نخواهند شد اما طرفداران سریال و کتاب‌ها تا جایی که می‌خواهند می‌توانند اسپین آف داشته باشند. اما به شرطی که این سریال‌ها به کیفیت سریال اصلی باشند که همه‌ی ما می‌شناسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج