۶۰۷۰۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آماده باش اورژانس در تاسوعا و عاشورا

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴ هزار نیروی اورژانس آماده باش هستند، گفت: ۳۳ بالگرد مراسم تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور را پوشش می دهند.

خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴ هزار نیروی اورژانس آماده باش هستند، گفت: ۳۳ بالگرد مراسم تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور را پوشش می دهند.
دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به تمهیدات ویژه اورژانس برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور به منظور پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا ۱۴ هزار نیرو را در سراسر کشور بسیج کرده است که خدمات مطلوب و در خور شانی به مردم و نیازمندان فوریت های پزشکی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در تهران نیز ۱۶۴ پایگاه اورژانس در حالت آماده‌باش کامل هستند، افزود: یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در تهران نیز با شعاع عملیاتی ۱۵۰ کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در ۳۳ پایگاه اورژانس هوایی در سراسر کشور نیز ۳۳ بالگرد امدادی برای پوشش دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: در سراسر کشور چهار هزار و ۶۰۰ آمبولانس و ۲۳۰ موتور لانس نیز برای روزهای تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش هستند.

کولیوند عنوان کرد: همچنین از این تعداد موتورلانس ۲۰۰ دستگاه در تهران و ۳۰ دستگاه در شهرستان های تهران خدمت دهی می کنند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ابراز داشت: از شهروندان و هموطنان می خواهیم که در زمان ماموریت های پرسنل خدوم اورژانس همکاری ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای تردد داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای با شماره ۱۱۵ مرکز اورژانس تماس بگیرند.

کولیوند تصریح کرد: بالابردن توانایی کارکنان و پرسنل اورژانس یکی از اولویت های ما بوده است که تاسوعا و عاشورای امسال دو هزار نیرو به تعداد پرسنل اورژانسی برای خدمت دهی در این دو روز نسبت به سال گذشته اضافه شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم که مردم ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را بدون وقوع حادثه سپری کنند؛ در عین حال نیروهای اورژانس نیز در کمال دقت و هوشیاری آماده خدمت دهی و انجام ماموریت های ویژه این ایام هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج