جاباما
۶۰۶۲۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استعفای یک مقام دیگر دولت ترامپ

چاک روزنبرگ، رئیس موقت اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا که یک وکیل و مقام کهنه کار پلیس است، جدیدترین مقام دولت دونالد ترامپ است که به سبب اختلاف نظر با وی استعفا می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: چاک روزنبرگ، رئیس موقت اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا که یک وکیل و مقام کهنه کار پلیس است، جدیدترین مقام دولت دونالد ترامپ است که به سبب اختلاف نظر با وی استعفا می‌دهد.

روزنبرگ روز سه شنبه به کارکنانش اعلام کرد که در کمتر از یک هفته از سمتش استعفا می‌دهد.

او که یکی از مقام‌های باقی مانده از دولت اوباما محسوب می‌شود، گفت که در اول اکتبر از سمتش به عنوان رئیس موقت اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا استعفا می‌دهد. او در ایمیلی به کارکنانش گفت، به رهبری این "آژانس تاثیرگذار" افتخار می‌کند. او به کارکنانش گفت: من به حمایت از شما ادامه خواهم داد اما این بار از دور این کار را خواهم کرد.

استعفای روزنبرگ چندان تعجب برانگیز نبود چون دونالد ترامپ همواره به دنبال آن بود که فرد مد نظر خود را برای رهبری مهمترین آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا منصوب کند.

روزنبرگ از سال ۲۰۱۵ به صورت موقت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا بود اما مشهور شد به این که همواره با روسایش در کاخ سفید و وزارت دادگستری ناسازگاری داشته است.

او در ماه ژوئیه در نامه‌ای جنجالی یکی از ادعاهای دونالد ترامپ در خصوص احتمال بدرفتاری با متهمام در خودروهای پلیس را رد کرد.

هنوز مشخص نشده که چه کسی ممکن است جانشین روزنبرگ در این سمت شود اما افراد آگاه گفته‌اند که سرهنگ جوزف فوئنتس، رئیس پلیس نیوجرسی یکی از گزینه‌های اصلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج