۶۰۵۶۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقی:‌ می‌خواستند کشتی را از دستم خارج کنند

دارنده مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: با توجه به اینکه حریفم در فینال از کشور میزبان بود و کسب مدال طلا برای آنها اهمیت زیادی داشت می‌خواستند باجوسازی و فشار تماشاگران کشتی را از دست من خارج کنند.

خبرگزاری فارس: ایمان صادقی درباره کسب مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: شرایط بدنی و روحی بسیار خوبی داشتم. قبل از فینال کشتی‌های سنگینی با حریفان هندی و قزاق گرفتم که فشار زیادی را متحمل شدم، اما با کمک کادر پزشکی و مربیان تیم ملی ریکاوری مناسبی برای حضور در فینال داشتم که خوشبختانه بدنم هم خیلی خوب برگشت.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه حریفم در فینال از کشور میزبان بود و کسب مدال طلا برای آنها اهمیت زیادی داشت می‌خواستند با جوسازی و فشار تماشاگران کشتی را از دست من خارج کنند، اما سعی کردم تمام تمرکزم روی مسابقه باشد و وارد این حاشیه‌ها نشوم. کار خودم و برنامه‌ای که مربیان در نظر گرفته بودند را پیاده کردم و خوشبختانه حریف را با امتیاز عالی شکست دادم و طلا گرفتم.

دارنده مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا درباره برنامه آینده‌اش تصریح کرد: همانطور که پیش از این هم گفته بودم هدف اولم کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات و سپس حضوری موفق در کشتی آزاد امیدهای جهان است. خوشبختانه هدف اول محقق شد؛ امیدوارم کادر فنی از عملکرد من رضایت داشته باشد و در ترکیب تیم جهانی نیز قرار بگیرم. به محض بازگشت به ایران تمریناتم را با روحیه‌تر از قبل برای رسیدن به سکوی قهرمانی امیدهای جهان آغاز خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج