جاباما
۶۰۳۹۶۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سیستم مورد نیاز برای بازی Need for Speed جدید

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شدند که خبر از یک نسخه جدید در این مجموعه بازی می‌دادند. شایعاتی که امسال با معرفی بازی Need For Speed Payback در نمایشگاه E۳ به حقیقت پیوست.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: وقتی بحث بازی‌های سبک ماشین‌سواری باز می‌شود، سری Need For Speed شرکت Electronic Arts یکی از عنوان‌های بسیار محبوبی است که احتمالا به ذهن می‌رسد.
سیستم مورد نیاز برای بازی Need for Speed جدید

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شدند که خبر از یک نسخه جدید در این مجموعه بازی می‌دادند. شایعاتی که امسال با معرفی بازی Need For Speed Payback در نمایشگاه E۳ به حقیقت پیوست. انتظار داریم این بازی در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های Xbox One و PS۴ عرضه شود؛ در کنار این کنسول‌ها شاهد عرضه Need For Speed جدید برای کامپیوترهای شخصی هم خواهیم بود.

حال اگر از آن دسته گیمرها باشید که می‌خواهند این بازی سبک ماشین‌سواری جدید را با کامپیوتر شخصی‌شان بازی کنند بد نیست نگاهی هم به مشخصات سخت‌افزاری لازم برای اجرای این عنوان بیندازید.

اگر بخواهیم بازی را با حداقل الزامات سخت‌افزاری اجرا کنیم؛ یعنی اجرای بازی با کیفیت ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه که تنظیمات سطح پایین بازی به حساب می‌آید باید از پردازنده Intel i۳-۶۳۰۰ یا AMD FX ۸۱۵۰ یا مدل‌های قدرتمندتر استفاده کنید. در کنار این مشخصات به ۶ گیگابایت رم، ۳۰ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۷۵۰Ti، GTX ۱۰۵۰ یا مدل‌های AMD ۷۸۵۰/۷۸۶۷۰ یا بالاتر از آن نیاز دارید.

اما گیمرهایی که قصد دارند بازی را با کیفیت بالاتر ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند به پردازنده Intel I۵ ۴۶۹۰K یا AMD FX ۸۳۵۰ یا نمونه‌های قدرتمندتر نیاز دارند. در اختیار داشتن ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۱۰۶۰ یا AMD Radeon RX ۴۸۰/۵۸۰ یا مدل‌های بالاتر از آن هم الزامی است.

به هر حال اگر از این مشخصات اعلام شده هم سیستم قوی‌تری داشته باشید قادر خواهید بود بازی را با کیفیتی حتی بالاتر اجرا کنید. قرار است بازی Need For Speed Payback در تاریخ جمعه نوزدهم آبان‌ماه منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج