۶۰۳۸۵۵
۵ نظر
۵۰۳۵
۵ نظر
۵۰۳۵
پ

تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی»

زن ۴۵ ساله با تزریق عصاره جوانی ابدی زندگی خود را به خطر انداخت. این عصاره از یک باکتری ۵. ۳ ساله گرفته شده که در سیبری کشف شده است.

برترین ها: یک زن ۴۵ ساله که او را با نام مانوش می‌شناسند سه ماه است که عصاره «Bacillus F» را به خونش تزریق می‌کند و معتقد است که او را جوان نگه می‌دارد. این باکتری باستانی در سال ۲۰۰۹ در شمال غربی روسیه توسط دانشمندان کشف شد. تیمی که DNA آن را در سال ۲۰۱۵ کدگشایی کرد می‌گوید برخلاف بیشتر سلول‌های موجود در طبیعت، این ماده هیچ نشانه‌ای از پیری ندارد و معتقد است می‌تواند کلیدی برای بهبود سلامت و طول عمر انسان در خود داشته باشد.

تزرق این ماده آخرین کاری بوده که مانوش بعد از پرداخت ۵۰ هزار دلار برای جراحی‌های پلاستیک در ۲۰ سال اخیر انجام داده است؛ و تاکنون نتایج مثبتی گرفته است. او ادعا می‌کند که از زمانی که این عصاره را تزریق کرده حس بهتری دارد و بیشتر می‌تواند کار و فعالیت کند. پوستش بهتر شده و همه این‌ها به خاطر این باکتری است. او قبل از تزریق این ماده آزمایش خون داده و هر ماه بعد از تزریق نمونه خون او آنالیز می‌شود.
از آنجا که این روش تجربی است هیچ پزشکی این ماده را به او تزریق نمی‌کند، زیرا ممکن است مجوز خود را از دست بدهد؛ بنابراین مانوش خودش این کار را با دوستانش و در حضور یک پزشک محلی برای مواقع اورژانسی انجام می‌دهد. او این کار را با وجود همه مخالفت‌ها انجام می‌دهد که بیشتر عمر کند و با بدن سالم بمیرد. او هر دو هفته یک بار تزریق می‌کند و بدنش تا کنون واکنش نامطلوبی نشان نداده و امیدوار است بتواند دوز و دفعات تزریق را افزایش دهد.
این باکتری قبلا به ارگانیزم‌های زنده‌ای مثل موش ها، حشرات و محصولات کشاورزی تزریق شده و باعث شده بیش از حد معمول عمر کنند. خود دکتر بروشکوف نیز عصاره این باکتری را به صورت خوراکی مصرف کرده و می‌گوید تاثیر مثبتی داشته است، اما به مانوش توصیه می‌کند از تزریق آن خودداری کند. مردمی که در منطقه کشف این باکتری زندگی می‌کنند این باکتری را در آب مصرف می‌کنند، زیرا این باکتری در لایه منجمد اعماق زمین یافت شده و وقتی ذوب می‌شود وارد آب شده و مردم از آب مصرف می‌کنند و باور کنید یا نه مردم این منطقه به طول عمر بیشتر مشهورند.
تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی»
تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هم 45 سال سن دارم نه عمل زیبایی انجام دادم و دارویی مصرف میکنم حتی گیاهی خیلی از این خانم جوان تر میزنم شبیه هیولاها شده خدا به کی پول میده

    • کاربر

      کاش‌منم میتونستم از این دارو استفاده کنم.خیلی از پیری میترسم.

    • ریحانه

      چقدر قیافش ترسناک بود

    • آرش

      حالا با این وضع قیافه ات که تازه چندتا عمل جراحی زیبایی هم انجام دادی اگه پیر بشی هم چندان تفاوتی به حالت نداره :/

    • مری

      حالا انگار هرکی بیشتر عمر کنه برنده اس !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج