۶۰۲۶۷۶
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

جانسون:

احتمال خروج آمریکا از برجام ۵۰ ـ ۵۰ است

وزیر امور خارجه انگلیس با بیان اینکه احتمال خروج آمریکا از برجام ۵۰ ـ ۵۰ است، گفت: بارها از واشنگتن خواسته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران را پاره نکند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه انگلیس با بیان اینکه احتمال خروج آمریکا از برجام ۵۰ ـ ۵۰ است، گفت: بارها از واشنگتن خواسته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران را پاره نکند.

بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه گاردین تاکید کرد که لندن وظیفه دارد روابطی قوی با متحد شماره یک خود و قدرتمندترین کشور دنیا، یعنی آمریکا داشته باشد.

جانسون بدون اینکه اختلاف‌نظر خود با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را پنهان کند، گفت: ما به طور مکرر از آمریکایی‌ها خواسته‌ایم که توافق را پاره نکند. من می‌توانم بگویم که احتمال خروج آنها ۵۰-۵۰ است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: سخت‌ترین و حساس‌ترین مساله‌ای که در سیاست خارجی با آن روبه‌رو هستم تلاش برای بهبود روابط ایران و عربستان سعودی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدرصد شک نکنید

    • بدون نام

      شما مطمین باشبد امریکا از برجام خارج نمیشود با این حرف ترامپ می خواهد بگوید ایران خطر ناک هست تا به کشور های عربی سلاح بیشتری بفروشد واز طرفی فرانسه وانگلبس از ایران امتیاز نفت خواهند گرفت تا به خبال ایرانیان ترامپ را ارام کنند وبر سر ملت ودولت ایران کلاه بزارند

    • محمدرضا بختیار

      وزیر خارجه انگلستان احمق است امریکا از برجام خارج نمی شود چرا که امریکایی ها با انتخابات ریاست جمهوری خود پی به تاثیر پذیری عمیق جامعه و مردم در روند و تغییر افکار و رای جامعه سیاسی بی نهایت بیشتر از تبلیغات های سیاسی اثر دارد و به همین جهت از برجام خروج ندارند اوج انتقادهای شدید جهانی در رابطه این موضوع سنای امریکا را وارد سناریوی جدید نمود بطوری که هشت سناتور برای ترامپ نامه نوشتند و به او و همکاران او فرصت دو هفته ای در مورد ضد و نقیض صحبت کردن ریس جمهور در مورد برجام در کنار تایید قاطع سازمان انرژی هسته ای به پایبندی ایران درخواست گزارش کتبی و توضیح را خواستار شدند پس نشانی از خروج نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج