جاباما
۶۰۱۶۶۷
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

زندگی یک زندانی در «ابدیت و یک روز»

به گفته کارگردان «ابدیت و یک روز»، این فیلم داستان زندگی یک زندانی را روایت می کند که یک روز در زندان را برای خود ابدی می‌کند.

خبرگزاری مهر: به گفته کارگردان «ابدیت و یک روز»، این فیلم داستان زندگی یک زندانی را روایت می کند که یک روز در زندان را برای خود ابدی می‌کند.
زندگی یک زندانی در «ابدیت و یک روز»

داریوش کرمپور کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فیلم کوتاه «ابدیت و یک روز» گفت: این فیلم موضوعی اجتماعی دارد که ایده فیلمنامه آن را از یک تصویر کاریکاتور و در واقع از یک انیمیشن گرفتم و در بازنویسی های متعدد به این روایت رسیدم که این موضوع را با شیوه سورپرایز روایت کنم.

وی افزود: موضوع «ابدیت و یک روز» درباره یک زندانی است که به یکی از روزهای خوبی که با خانواده اش گذرانده است فکر می کند و تصویر آن روز را روی دیوار زندان نقاشی می کند. در واقع این زندانی، آن روز را برای خودش ابدی کرده است، البته ما در پایان فیلم با فرم سورپرایز متوجه این موضوع می شویم.

کرمپور درباره شباهت نام این فیلم با فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی بیان کرد: فیلمنامه این فیلم با نام «ابدیت و یک روز» در جشنواره دانشجویی فیلم بوشهر در اردیبهشت سال ۹۳ جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت. من فیلمنامه این اثر را سال ۹۲ نوشته بودم و این اسم، نام یکی از فیلم های آنجلوپولوس فیلمساز یونانی است که همان موقع در سال ۹۲ برای فیلمنامه انتخابش کردم این نکته را هم باید عنوان کنم که کل فیلم هم از لحاظ زمانی سه دقیقه و دوازده ثانیه است.

وی درباره جدیدترین کارهای خود گفت: در حال حاضر ۲ فیلمنامه کوتاه و بلند در دست دارم که فیلمنامه کوتاهم «The Bad Age» نام دارد و آماه است. این فیلمنامه درباره بحران آب در دنیا است که آن را هم به شیوه سورپرایز روایت کردم ولی فضایی کاملا متفاوت با فیلم قبلی ام دارد و روایتگر یک فضای گانگستری و اکشن است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: فیلمنامه بلندم «دره لاک پشت ها» نام دارد که هنوز کامل نشده زیرا چند اپیزوذی است و بهتر است به طور تیمی نوشته شود که هنوز متاسفانه به دلیل مسایل مالی نتوا نستم این تیم را تشکیل بدهم. با این وجود از نظر خودم طرح بسیار خوبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج