۶۰۰۱۰۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حمید درخشان: آقای کریمی، احترام !

علی کریمی بار دیگر در مواجهه رسانه ای با حمید درخشان، او را تهدید به گشودن پرونده اش در کمیته اخلاق کرد، نکته ای که حمید درخشان با لبخند به آن واکنش نشان داد .

ورزش سه: علی کریمی بار دیگر در مواجهه رسانه ای با حمید درخشان، او را تهدید به گشودن پرونده اش در کمیته اخلاق کرد، نکته ای که حمید درخشان با لبخند به آن واکنش نشان داد .

حمید درخشان که از ادامه این قال و قال راضی نبود گفت ، علی کریمی شاگرد من بوده است وهمیشه به این که عامل حضورش در پرسپولیس بوده خوشحال وراضی بوده ام، تا قبل از به وجود آمدن ماجرای تیم نفت تهران ، هیچ وقت رابطه بدی نداشته ایم ، نمی دانم این فوتبال چقدر ارزش دارد که به خاطرش گذشته ودوستی ها را فراموش کنیم، بارها گفته وباز هم می گویم که اگر در آن مقطع هدایت نفت تهران را عهده دار شدم، برای این بود که شروع لیگ با 15 تیم وحذف یک نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا موجب خفت فوتبال در عرصه بین المللی بود .

درخشان ادامه داد:من یک رفتار کاملا حرفه ای داشتم ونمی دانم کجای کار حرفه ای من اشتباه بوده است که به خاطرش کسی بخواهد خودش را از حیث قانونی ، متخلف کند واتهامی وارد کند که تکلیفش باید در دادگستری روشن شود نه در جراید .

حمید درخشان کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد، وقتی کسی حرف از پرونده من در کمیته اخلاق می زند یعنی این که اتهامی به من بسته وادعا کرده که من تخلف اخلاقی دارم، همین حالا ایشان به خاطر چنین ادعایی، مرتکب یک تخلف بزرگ شده است هرچند برای من این حرف وحکایت ها اهمیتی ندارد ومن با شاگرد خودم ، حداقل تا این جای کار حرف از شکایت ودادگاه نخواهم زد .

درخشان گفت، از او دلخور هم باشم، بی احترامی نمی کنم واو را هم مثل پسرم به سکوت ورعایت احترام بزرگتر دعوت می کنم ، این دنیا دار مکافات است ونمی خواهم شاگرد علی کریمی ۲۰ سال بعد همین گونه به او توهین کند، ما که احترام بزرگتر ها را داشتیم، اینگونه مورد توهین قرار گرفته ایم،پس به عاقبت این بی احترامی کردن نگاه کن ونگذار کسوت در این مملکت این گونه دستخوش لطمه خوردن باشد.

او بار دیگر تاکید کرد که همه این حرف های او در قالب روابط شخصی است واتفاقات ایجاد شده اخیر همه در فضای حرفه ای اتفاق افتاده وکریمی نباید این اتفاقات را در قالب روابط شخصی تعریف وتفسیر کند .

درخشان درباره ادامه کارش در مربیگری گفت، مربیگری کار وشغل من است، پیشنهاد های تازه ای هم دارم که به خاطر مسائلی ترجیح می دهم، وقوع مذاکره با تیم جدید را به هفته های آینده ویا نیم فصل واگذار کنم.

او در پایان از عملکرد پرسپولیس برابر الاهلی هم تمجید کرده واعلام کرد پرسپولیس برای بردن الهلال کار سختی پیش روی خود ندارد اما در فینال، هر کدام از تیم های شرقی که به فینال برسند، پرسپولیس باید برابر آنها احتیاط پیشه کند چون این 2 تیم، پر از فراز ونشیب هستند وپرسپولیس باید به جای فراز ونشیب آنها ثبات داشته باشد تا زهر این عملکرد سینوسی تیم های شرقی را بگیرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوز

      آقای کریمی اینقدر خودت را مضحکه نکن . و به حقوق دیگران احترام بگذارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای درخشان شرم آوره که همیشه در کمین نیمکت سایر مربیان هستید ! فقط ادعا ! پرسپولیس رو که به فنا دادید الان هم ادعا میکنید از آبروی فوتبال ایران با نفت دفاع میکنید . خواهیم دید که نفت مایه شرمساری این ملت خواهد شد وسهمیه ما رو هم بخاطر نتایج درخشان ! کم خواهند کرد

    • سابقی

      رسم احترام تو پرسپولیس کی بوده که درخشان از کریمی توقع احترام دارد. آخه آقای درخشان کریمی و احترام

    • بایرن _تاج _ میلان

      چه خبرتونه بابا اسطوره تراکتور شده مربی نفت همین !!!

    • مسعود دباشی از اهواز

      سلام درود برشما اقای درخشان واقعا همین که گفتید اقای کریمی خود را ملعبه دست دیگران قرار داده چرا که همیشه شما خیلی از علی کریمی تعریف کرده اید در تیم خونه به خونه در پرسپولیس از او برای همکاری دعوت کردید این هم نتیجه خوبیها امیداوارم به زودی شما در کنار تیم جدید ببینیم درود بر شما حرفهای علی کریمی توهین به مجموعه و پیشکسوتان پرسپولیس است و او باید گذشته خود را فراموش نکند که اقای درخشان او را از تیم فتح سپاه به پرسپولیس اورد

    • دانیال

      اخه اقای کریمی مگه خودت ۱۰ سلعت مانده به با ی سوم جام مگه تیم را بدون اطلاع قبلی رها نکردی حالا داری بر ضد اقای درخشان مصاحبه میکنی . با این اخلاق و رفتارت مربی بهتر از شیشعلی نمیشی . ما دوست داریم ولی درخشانم جز بهترین پیشکسوتان پرسپولیسه

    • از دیار کوروش بزرگ

      متتسفم واسای کریمی که به خاطر یه مربیگری با ابروی خ ود ودیگرات بازی میکنه به خدا ارزش نداره واسای یه بازیکنی که نزد هواددراشو ایقده محبوبه

    • بدون نام

      آقای کریمی اینقدر کینه ای و خود خواه نباش .آقای درخشان هم در زمان خودش کسی بود . به اصطلاح هردوی شما دارید تو یه لیگ حرفه ای کار میکند . تو که از تیم نفت رفته بودی ، به تو چه که چه کسی جایگزینت شده . که اینطور بهش میتازی .

    • بدون نام

      من که دیگه از اخلاق کریمی خسته شدم . خیلی مغروره . اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج