جاباما
۵۹۸۷۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دله الی رکورد گران‌ترین بازیکن دنیا را می‌شکند؟

دله الی، به گفته کارشناسان نقل و انتقالات می تواند رکورد انتقال ۲۲۲ میلیون یورویین نیمار به پی اس جی را بشکد.

وبسایت نود: اگر دله الی این فصل در تاتنهام و تیم ملی انگلیس بدرخشد می تواند جای نیمار را به عنوان گران ترین بازیکن جهان بگیرد. پی اس جی در این تابستان برای خرید نیمار از بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت. بازیکن برزیلی در هفته های اخیر در تیم فرانسوی عملکرد درخشانی داشته است. دله الی به علت محرومیت بازی تاتنهام و دورتموند را از دست می دهد اما کارشناسان نقل و انتقالات فوتبال دنیا اعتقاد دارند که مهاجم انگلیسی می تواند جای نیمار را بگیرد.

دله الی رکورد گران‌ترین بازیکن دنیا را می‌شکند؟

به گزارش وبسایت fourfourtwo ، مرکز تحقیقات ورزش بین المللی (سایس) یک مرکز تحقیقاتی سوئیسی است که در ماه ژوئن ارزش نقل و انتقالاتی نیمار را ۲۱۰،۷ میلیون یورو تهمین زده بود. این مرکز، دله الی و هری کین را در جمع گران ترین بازیکنان دنیا قرار داده است. پولی، رئیس مرکز تحقیقاتی سایس گفت:

احتمال دارد که رکورد نیمار سال آینده شکسته شود. بازیکنی مثل دله الی اگر خوب کار کند، عملکرد خوبی در لیگ با تاتنهام داشته باشد، در چمپیونزلیگ بدرخشد و عملکرد خوبی با تیم ملی انگلیس در جام جهانی داشته باشد، عجیب نیست که با قیمتی بالاتر از نیمار به تیم دیگری ملحق شود. قیمت دله الی بر اساس تورم نخواهد بود بلکه به عملکردش بررسی دارد.

به نظرم نیمار در نقل و انتقالات تابستانی در میان بازیکنانی که قیمتشان دچار تورم شد در بالاترین سطح نبود بلکه بازیکنان دیگری هم وجود داشتند. نقل و انتقالات دیگری مثل امباپه، دمبله و مندی به نظرم تورمی که ایجاد کردند بیش از انتقال نیمار بود. قیمت بالا به معنی تورم نیست بلکه همه چیز به کیفیت بازیکنان بررسی دارد. قیمت نیمار شگفت انگیز نبود بلکه نکته شگفت انگیز این بود که او تصمیم گرفت تیمش را عوض کند چرا که در نگاه اول به نظر می رسید که شرایط خوبی در بارسلونا دارد.

در شرایط فعلی این احتمال وجود دارد که در هر تابستان انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی انجام شود. فقط چند بازیکن خاص چنین ارزشی دارند و باید دید که خود این بازیکنان راضی به انتقال می شوند یا نه.

در حال حاضر ارزش دله الی از نظر مرکز تحقیقاتی سایس 180.6 میلیون یورو تعیین شده که مسی با ۱۸۴ میلیون یورو بالاتر از اوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج