۵۹۶۱۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعلام نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: ۷۷ درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: ۷۷ درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام خبر انتشار نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی از امروز شنبه ۱۸ شهریور ماه، اظهار کرد: ۳۷۰ نفر در این آزمون شرکت کرده بودند که ۷۷ درصد آنها در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی نیز از امروز ۱۸ شهریور آغاز شده است و تا ۲۱ شهریور ادامه دارد، افزود: نتایج نهایی این آزمون تا اواسط مهر ماه اعلام خواهد شد.

پورکاظمی با بیان اینکه در آزمون دانشنامه تخصصی ۳۵۰۰ نفر شرکت داشتند گفت: نتایج مرحله کتبی این آزمون در برخی رشته ها اعلام شده است و در برخی رشته های دیگر هنوز مشخص نیست که تا سه‌شنبه هفته جاری تمام نتایج اعلام خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از روند برگزاری مصاحبه آزمون دانشنامه فیلمبرداری می‌شود،لذا شرکت کنندگان می‌توانند درصورت اعتراض به نتایج این مرحله در مدت زمانی که برای هر گروه مصاحبه شونده اعلام می شود، اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج