جاباما
۵۹۵۸۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کشف محموله سنگین مواد در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس کرمان پس از اقدامات اطلاعاتی و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به کشف یک و نیم تن مواد مخدر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس کرمان پس از اقدامات اطلاعاتی و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به کشف یک و نیم تن مواد مخدر شد.

سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» در رابطه با کشف محموله سنگین مواد مخدر در شهرستان بردسیر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر که از استان‌های شرقی به سمت مرکز کشور بارگیری شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی شهرستان بردسیر، گفت: مأموران از نیمه شب گذشته با انجام یک کمین مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین با انجام تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند اما پلیس با ناکام گذاشتن قاچاقچیان، در این درگیری مسلحانه موفق شد یک و نیم تن تریاک را کشف کند.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا گفت: در این عملیات یکی از سرنشینان خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و دو نفر از قاچاقچیان نیز زخمی و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود در بخش‌های مختلف به‌ویژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش‌های شبانه‌روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می‌دهد و باید مردم نیز در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج