جاباما
۵۹۴۹۹۶
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

تاج: در مرام کی‌روش تبانی مطرح نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درمورد طرح بحث تبانی در بازی مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: از شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متاسف شدم و به ایشان می گویم که فوتبال ایران پاک است.

تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از ۱۹۹۸ فرانسه تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آنهایی که کارلوس را می شناسند به خوبی می دانند که در مرام و سابقه حرفه ای کی روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شریف

      تبانی صددرصد بود

    • آنتی عرب

      آقای تاج! در مرام کی روش همه میدانند تبانی نیست . اما در مرام شما و دوستان سیاستمدارتان هست.
      چطور میشود که بهترین تیم آسیا و بهترین خط دفاعی جهان در دور مقدماتی جام جهانی در مقابل مهاجمان سرعتی کره و ازبکستان و چین و قطر حتی موقعیت به حریف نمیدهد آنگاه در آزادی از تیم درجه چندم دو گل دریافت میکند.
      آقای تاج آنچه فرض کردید مردم نیستند خودتان هستید.
      این سوری ها و امثالهم هم برادران ما مردم نیستند و برادران شما هستند.
      شما رجوع به گذشته میکنید در حالیکه این تیمی که کی روش ساخته و این خط دفاعی قابل قیاس با دوران گذشته نیست.
      بازهم عرض میکنم آنچه را که مردم را فرض کردید خودتان هستید. خوب در آینه نگاه کنید

    • بدون نام

      هر جا که مصلیت باشه تبانی بشه اقای کیروش میشه هیچکاره چرا دقیقه اخر وقت اصافه باید گل بخو اونم لایی ودر وازبانی مثل بیرانوند اقای تاج باشعور مردم بازی نکنید

    • بدون نام

      شک نکنیددوستان تبانی واصح بود...

    • سامی

      اقای تاج تبانی از این واضح تر؟؟گل خالی گل نشه؟؟دفاع های قدرتمند اسیا راه بدن ب تیم سوری؟؟گل لایی؟؟اونم از بهترین دروازه بان؟؟حیف اون کلمه ی اقا ک در اول متن نوشتم!!!ورزش ما ک همه میدونن همش کثیفهالتماس تفکر

    • ناشناس

      ما هم میدونیم کی روش اهل تبانی نیست حتی همه بازیکن ها هم اینکاره نیستن کافیه فدراسیون بخاطر شادی برادرانش!!!!!!! به چند تا از بازیکن ها (بلا نسبت بازیکن های با شرفی که دیشب خوب بازی کردن) یه توصیه هایی مبنی بر برادری با تیم حریف و........ بکنه همین و والسلام

    • مجتبی

      حیف از مدافعان حرم حیف از شهید حججی کاش جای اون سر اقای تاج بریده میشد ما برادر سوری نخوایم کی رو باس ببینیم

    • خاسر

      اقای کی روش اهل تبانی نیست اما شماها بخاطر سیاست دست به هرکاری می زنید.مطمئن باشید کی روش دریک روزی این کثافتکاری های شما را مطرح خواهدکرد.چرااینقدر به اعراب باج میدین اینها به خودپیامبرخدا (ص)وفادارنبودن بعدانتظار داریم بااینهمه کمک وحتی با تبانی به انها کمک کنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج