۵۹۴۹۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوشی جدید اوپو A۷۱ معرفی شد

شرکت اوپو (Oppo) به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی اوپو A۷۱ نام دارد و به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز است. وزن سبک و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی‌های بارز گوشی مذکور به شمار می‌روند.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت اوپو (Oppo) به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی اوپو A۷۱ نام دارد و به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز است. وزن سبک و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی‌های بارز گوشی مذکور به شمار می‌روند.
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

اوپو از شرکت‌های چینید تولید کننده گوشی‌های اندرویدی است که گاها محصولات بسیار باکیفیت، زیبا و مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند. گوشی هوشمند اوپو A۷۱ به عنوان جدیدترین اسمارتفون این کمپانی دقیقا یکی از این گوشی‌های باکیفیت خواهد بود. گوشی مذکور قرار است با قیمت بسیار خوب ۱۹۹ دلار روانه بازار شود. اما اوپو A۷۱ چه مشخصات فنی را ارائه می‌کند؟
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

اوپو A۷۱ از تراشه MT۶۷۵۰ مدیاتک بهره می‌برد که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز را به همراه دارد. پردازنده گرافیکی آن پردازنده Mali-T۸۶۰ MP۲ است و رم دستگاه ظرفیت ۳ گیگابایتی را ارائه می‌کند. بنابراین گوشی مورد نظر را می‌توان یک محصول میان رده رو به بالا محسوب کرد.
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

نمایشگر این گوشی ۵.۲ اینچی است و وضوح تصویر اچ‌دی (۷۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) را به همراه دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هم در این گوشی بکار گرفته شده‌اند. گوشی مذکور قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و ضخامت بدنه آن ۷.۳ میلیمتر است. ضمنا این گوشی با وزن ۱۳۷ گرمی یک گوشی سبک محسوب می‌شود.

با وجود اینکه وزن گوشی اوپو A۷۱ ناچیز است و ضخامت بدنه آن هم چندان زیاد نیست، اوپو توانسته یک باتری ۳۰۱۰ میلی آمپر ساعتی را در آن جای دهد که پیش‌بینی می‌کنیم بتواند با هر بار شارژ کامل یک روز و نیم انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. گوشی هوشمند اوپو A۷۱ شامل رنگ‌های مشکلی و طلایی می‌شود و همانطور که اشاره داشتیم قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار شود. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی این اسمارتفون هم اندروید ۷.۱ نوقا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج