۵۹۳۶۷۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بدترین فروش «روز کار» در سه‌دهه

سینماهای آمریکا حال خوشی ندارند

سینماهای آمریکا در تعطیلات «روز کار» ۲۰۱۷ بدترین فروش را از دهه ۱۹۹۰ تاکنون تجربه کردند.

خبرگزاری مهر: سینماهای آمریکا در تعطیلات «روز کار» ۲۰۱۷ بدترین فروش را از دهه ۱۹۹۰ تاکنون تجربه کردند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فروش «محافظ آدمکش» در راس باکس آفیس و دیگر فیلم‌های عرضه شده در سینماهای آمریکا نشان دهنده تابستانی سخت از نظر درآمد سینماها بود.
سینماهای آمریکا حال خوشی ندارند

درآمدی که سینماها برای تعطیلات چهار روز کسب کردند بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار بود که ۲۲ درصد پایین‌تر از سال ۲۰۱۶ در همین بازه زمانی و در عین حال بدترین فروش از سال ۱۹۹۸ بود که فروشی ۷۸.۸ میلیون دلاری ثبت شده بود.

دلیل این امر اکران نشدن فیلم‌های مهم و جدید است و این در حالی است که وضع می‌تواند از این بدتر هم بشود.

«محافظ آدمکش» از کمپانی لایونزگیت، یک فیلم اکشن کمدی با بازی رایان گاسلینگ و ساموئل ال جکسون در فهرستی که رقابتی در آن وجود ندارد در تعطیلات آخر هفته ۱۰.۳ میلیون دلار فروش کرد و با احتساب روز چهارم که تعطیلات روز کار بود ۱۲.۹ میلیون دلار در بازار داخلی فروخت.

«آنابل: مخلوق» که فیلم ترسناک فهرست است نیز ۷.۴ میلیون برای سه روز فروخت که تقریبا در سطح هفته پیش بود و در چهار روز فروشش ۹.۳ میلیون دلار شد.

«لوگان خوش شانس» فیلم استیون سوردبرگ نیز که ناامیدانه ظاهر شده سومین هفته را با فروش کلی ۲۱ میلیون دلار به پایان برده و در چهار روز تعطیلات آخر هفته تنها ۵.۷ میلیون دلار فروخته است.

«دانکرک» فیلمی از جنگ جهانی دوم ساخته کریستوفر نولان هم جایگاه ششم فهرست فروش را در اختیار دارد و در مجموع ۴۵۸ میلیون دلار فروخته و در عین حال در شروع نمایشش در چین ۳۰ میلیون دلار کسب کرده که شروعی موفق است.

فیلم «رودخانه باد» از کمپانی هاروی واینشتاین که یک فیلم جنایی است ۵.۹ میلیون دلار برای سه روز و ۷.۵ میلیون دلار برای چهار روز فروش کرد و جایگاه سوم را در فهرست فروش آمریکای شمالی کسب کرد .

در همین حال فیلم انیمیشن خانوادگی «بپر!» ۴.۹ میلیون دلار در سه روز و ۷ میلیون دلار در چهار روز فروش کرد و جایگاه چهارم را در اختیار گرفت.

«تب لاله» با بازی آلیشیا ویکاندر تنها در ۷۶۵ سالن سینما به نمایش در آمد. این درام جایگاه بیستم را در بازار داخلی کسب کرد و ۱.۲ میلیون دلار فروخت و در چهار روز فروشش را به ۱.۵ میلیون دلار رساند. این فیلم ساخته جاستین چادویک است و بر مبنای فیلمنامه تام استوپارد ساخته شده است. جودی دنچ و کریستفور والتس دیگر بازیگران فیلم هستند. داستان فیلم در هلند قرن هفدهم می گذرد.

«اسپایدرمن: برگشت به خانه»، «فیلم اموجی»، «من نفرت‌انگیز ۳» و «سفر دخترها» دیگر فیلم‌های فهرست پرفروش‌ها از ردیف هفت تا ۱۰ را تشکیل داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه حال روز سینما های ما خیلی بهتره

    • بدون نام

      از مدیران سینمای ما بفرستید تا مثل سینمای ما درستش کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج