۵۹۳۲۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساماندهی دستفروشان خیابان ولی عصر (عج)

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران گفت: بساط گستران و دستفروشان مستقر در خیابان ولی عصر(عج) محدوده چهارراه امیراکرم تا چهارراه ولی عصر(عج) ساماندهی می شوند.

خبرگزاری ایرنا: شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران گفت: بساط گستران و دستفروشان مستقر در خیابان ولی عصر(عج) محدوده چهارراه امیراکرم تا چهارراه ولی عصر(عج) ساماندهی می شوند.

محمدجواد رشیدی با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری برای ساماندهی بساط گستران افزود: حکم قضایی جلوگیری از سد معبر تیرماه امسال با هماهنگی قوه قضائیه و معاون دادستان تهران صادر و براساس آن نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری تهران از بروز هر گونه سد معبر در سطح شهر جلوگیری می کنند.
وی اظهار کرد: خیابان ولی عصر(عج) از محورهای مهم شهر تهران به شمار می رود که بساط گستری و سد معبر در این مسیر علاوه بر اثر منفی بر کسب و کار واحدهای تجاری محدوده، منجر به بروز آسیب های اجتماعی نیز می شود.
رشیدی در ارتباط با نحوه ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در این محور گفت: با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و با ثبت نام از بساط گستران، مکانی با عنوان روز بازار یا شب بازار برای فعالیت این افراد درنظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام ضمن پیشگیری از سد معبر در خیابان ولی عصر، زمینه برای فعالیت و کسب و کار مناسب کسبه منطقه نیز فراهم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج