۵۹۲۸۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قاسمپور:

ایران مقابل سوریه، جوانمردانه بازی می‌کند

یک کارشناس فوتبال گفت: ما همیشه در مورد تبانی تیم‌های عربی صحبت می‌کنیم و مقابل سوریه بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش خواهیم گذاشت.

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسم‌پور، کارشناس فوتبال در مورد تساوی ایران مقابل کره جنوبی گفت: کی‌روش در این بازی به آنچه که می‌خواست رسید، نه شکست خوردیم، نه گلی دریافت کردیم، با این حال خیلی هم خوب بازی نکردیم و کره بیشتر از ما صاحب توپ بود اما نمی‌توانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند، کره تیم زهرداری نبود و باوجود ۱۰ نفره شدن ما از دقیقه ۵۰ نتوانست یک توپ خطرناک هم روی دروازه ما بیاورد.

وی افزود: کره‌ای‌ها از ضدحملات ایران هراس داشتند به همین دلیل هم پرتعداد در حملات ظاهر نمی‌شدند و منتظر ضربات ایستگاهی بودند تا بتوانند به گل برسند.

وی در مورد بازی روز سه‌شنبه مقابل سوریه گفت: قطعاً این بازی را می‌بریم، ما سوریه را در گذشته در خانه‌اش هم شکست داده بودیم، در بازی رفت هم در زمینی ناهموار با این تیم مساوی کردیم، توانایی بازیکنان ما به مراتب بالاتر از سوریه است و ما می‌توانیم در این بازی هم به پیروزی برسیم.

این کارشناس فوتبال در مورد شایعه برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر تبانی ایران با سوریه اظهارداشت: همیشه ما در مورد تبانی تیم‌های عربی صحبت کرده‌ایم اما واقعیت آن است که قطعاً تیم ملی ما فوتبالی جوانمردانه را به نمایش خواهد گذاشت همانطور که دیدید امارات هم تیم عربستان را شکست داد، تیم ملی ما هم می‌خواهد با حفظ رکوردهای تاریخی‌اش هم آمار خوبی از خود بر جای بگذارد و هم با پیروزی مقابل سوریه یک بازی جوانمردانه را ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد رضا

      دلاوران نام آوران با تمام قوا به جنگ خصم زبون بروید،شما خیلی مردید باید بدون گل خورده برید جام جهانی اونجا هم به هیچ تیمی رحم نکنید پدر همه رو در بیارید آخرش کاپ قهرمانی رو هم بیارید ما دعاتون میکنیم به همین راحتیه الله اکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج