جاباما
۵۹۰۶۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مهلت ثبت نام کتب درسی تمدید شد

مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه های هفتم، هشتم و نهم)و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده‌اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید تا ۱۲ شهریور تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا: مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه های هفتم، هشتم و نهم)و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده‌اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید تا ۱۲ شهریور تمدید شد.

بنا به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه های هفتم، هشتم و نهم)و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید تا ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ تمدید شد.

بنابراین دانش آموزان فوق می‌توانند برای ثبت سفارش به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.com مراجعه کنند.

در اطلاعیه درج شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آمده است که « مدیران مدارس و دانش آموزان با توجه به اینکه توزیع کتاب درسی دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان، پایه دهم و یازدهم فنی و حرفه‌ای و معارف اسلامی و پیش دانشگاهی از ۱۲ شهریور ماه سال جاری، از منطقه به مدرسه آغاز می شود، نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان تا تاریخ ۱۲ شهریور اقدام کنند تا تاخیر در توزیع کتاب درسی دانش آموزان ایجاد نشود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج