جاباما
۵۹۰۰۸۷
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

اضافه خدمت مشمولان غایب بخشیده می‌شود

اشتری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بخشودگی اضافه خدمت غیبت سربازان گفت: بنا به تدابیر رهبر معظم انقلاب، ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایب کشور؛ اگر تا ۲۲ بهمن ۹۶ نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند، اضافه خدمت آنها بخشوده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین اشتری در حاشیه همایش یک روزه مدیران و معاونین سازمان وظیفه عمومی اظهار داشت: در این همایش یک روزه آخرین برنامه‌ها و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح به اطلاع همکاران‌مان رسید و تاکید شد تا در راستای خدمت بهتر به سربازان وظیفه عمل کنیم.

فرمانده ناجا با اعلام اخبار جدید در حوزه خدمات بهتر به سربازان و مشمولان خدمت وظیفه عمومی؛ یکی از برنامه‌های جدید سازمان وظیفه عمومی آن است که پس از هفته ناجا مشمولانی که درخواست خروج از کشور را دارند بدون نیاز به حضور در مراکز سازمان وظیفه عمومی می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه‌های اینترنتی ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشمولانی که خواستار اخذ معافیت تحصیلی هستند نیز نیاز به حضور فیزیکی نداشته و می‌توانند درخواست خود را در سامانه وظیفه عمومی ثبت کنند، که درخواست‌ آنها پس از پایش اولیه به دانشگاه‌ها ارسال شده و پس از تایید دانشگاه‌ها ترتیب اثر داده می‌شود.

اشتری در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بخشودگی اضافه خدمت غیبت سربازان گفت: بنا به تدابیر رهبر معظم انقلاب، ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایب کشور؛ اگر تا ۲۲ بهمن ۹۶ نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند، اضافه خدمت آنها بخشوده خواهد شد.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر برخورد نیروی انتظامی با سربازان غایب گفت: ما تاکید داریم تمام جوان‌ها برومند کشور در زمان مقرر و قانونی برای تعیین تکلیف خدمتی خود مراجعه کرده و دوره مقدس سربازی را سپری کنند ولی براساس قانون اگر در زمان مقرر به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نکنند غایب محسوب شده و از برخی خدمات اجتماعی از جمله خروج از کشور، استخدام و... محروم می‌شوند که خوشبختانه در طرح پرداخت جریمه ریالی غیبت سربازی، تعداد زیادی ثبت‌نام کردند و برای تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به صدور بیش از ۱۰ میلیون کارت جدید معافیت و پایان خدمت منقضی شده درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان طرح پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۵۳۰ هزار نفر برای پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی ثبت نام کردند که از این میان برای ۳۲۰ هزار نفر کارت معافیت صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sat

      ما خودمونیم دیگه فاقد اعتبار شدیم 21ماه جبهه کردستان

    • بدون نام

      عاغا یه سوال
      اگه یکی بخواد معافیت داعم سربازیشو با پول بخره واسش چند تومن در میاد؟؟؟

    • بدون نام

      رفتم و راااااااحت شدم
      آزااااده آزاد
      سخت نگیرید دوستان
      بدون پارتی و به لطف دعای پدر و مادرم بهترین جاها برای خدمت بودم و این لطف خدا رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

    • بدون نام

      این قانون بخشش شامل فراری ها میشه چون اگه بدونم میبخشن شاید رفتم

    • جبار

      سلام من معافیت تحصیلی دارم میخوام برم خارج از کشور ولی بمن پاسپورت نمیدن حالا چ کار کنم

    • سلطان

      کاربر ۲:۳۳ خارج چی کار اخه اللکی میرید اسم خارجم خراب میکنید.نمی خواد بری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج