۵۸۹۴۳۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فیروزآبادی: خانوم نیکی‌ هیلی، فتنه جدید است

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جوسازی‌های اخیر غربی‌ها به خصوص آمریکا در خصوص اینکه ایران باید اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را بدهد، گفت: خانوم نیکی‌ هیلی -نماینده امریکا در سازمان ملل- مأمور فتنه جدید است و دروغ می‌گوید. برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد.

خبرگزاری ایلنا: سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جوسازی‌های اخیر غربی‌ها به خصوص آمریکا در خصوص اینکه ایران باید اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را بدهد، گفت: خانوم نیکی‌ هیلی -نماینده امریکا در سازمان ملل- مأمور فتنه جدید است و دروغ می‌گوید. برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران جز با اجازه فرماندهی کل قوا هیچ مقامی نه خارجی، نه داخلی و نه حتی مقامات نیروهای مسلح غیرمرتبط حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد.

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا بهتر است فتنه‌انگیزی جدید را کنار بگذارد، اظهار داشت: ترامپ با این خیمه‌شب‌بازی‌ها می‌خواهد توجه دنیا را از درگیری‌های نژادپرستی در آمریکا منحرف کند اما در این فتنه‌انگیزی نیز شکست خواهند خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام اسرار هسته ای ایران را فهمیدن .حالا میخوان اسرار نظامی ایران را هم بفهمن .بعد دو باره بیشتر از قبل ایران را تحریم کنند. برجلم به جزء ضرر برای ایران هیچ دستاوردی نداشت. فقط سی سال برنامه هسته ای ایران را عقب انداختن تا کشورهای عربی در برنامه هسته ای وساخت نیروگاه از ایران جلو بزنند. امارات متحده عربی شرع به ساخت نیروگاه هسته ای کرده است. حالا حساب کنید.اگر نیر گاهای هسته ای کشورهای عربی آماده شود. و به ساخت سلاح هسته ای دست پیدا کنند. با کشورهای منطقه چه کار می کنند.خداوند نگذرد از کسانی که برنامه هسته ای ایران را به هیچ فروختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج