۵۸۸۸۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخواست مطهری برای خروج گزارش لغو سخنرانی‌ اش در مشهد از دستور کار مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون شوراها در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی من در مشهد مقدس بر قصور و کوتاهی دادستان مشهد تاکید دارد اما برای حفظ وقت مجلس، اصراری به قرائت آن در صحن علنی ندارم وهفته پیش درخواست حذف موضوع از دستور کار مجلس را کردم.

خبرگزاری ایرنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون شوراها در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی من در مشهد مقدس بر قصور و کوتاهی دادستان مشهد تاکید دارد اما برای حفظ وقت مجلس، اصراری به قرائت آن در صحن علنی ندارم وهفته پیش درخواست حذف موضوع از دستور کار مجلس را کردم.

«علی مطهری» درباره قرائت گزارش کمیسیون شوراها در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی وی در مشهد مقدس در صحن مجلس گفت: این گزارش براساس بند ۷ ماده ۴۹ آئین نامه داخلی مجلس توسط کمیسیون شوراها و امور داخلی تهیه شده که طبق این بند سخنگوی کمیسیون و نماینده دولت هرکدام ۱۵ دقیقه فرصت دارند و شش نماینده نیز به قید قرعه هرکدام ۵ دقیقه فرصت اظهار نظر در این خصوص را دارند. در نتیجه یک ساعت وقت جلسه علنی مجلس گرفته می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این گزارش آمده است که دادستان مشهد قصور و کوتاهی کرده است، بیان کرد: علی رغم اینکه این گزارش به نفع من است، برای اینکه وقت مجلس گرفته نشود، هفته پیش درخواست کردم که این موضوع از دستور کار مجلس خارج شود.

به گزاش خانه ملت، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته پیش نوبت به این موضوع نرسید. البته برخی از دوستان گفته‌اند که امکان خروج آن نیست و با درخواست من نمی‌توان این موضوع را از دستور کار مجلس خارج کرد.

مطهری گفت: باید ببینیم که رئیس جلسه در آن روز در خصوص این گزارش چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج