جاباما
۵۸۸۸۲۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چند خبر از موسیقی و هنرهای تجسمی

کنسرت کیهان کلهر - نوازنده کمانچه - برای دومین‌بار تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت کیهان کلهر - نوازنده کمانچه - برای دومین‌بار تمدید شد.
به نقل از روابط عمومی این برنامه، کیهان کلهر که پیش از این قرار بود فقط ۱۴ و ۱۵ شهریورماه به صحنه برود، روز ۱۶ شهریورماه نیز همراه «رامبرانت تریو» در تالار وزارت کشور به اجرای قطعاتی می‌پردازد.

کلهر و رامبرانت تریو ۲۷ آگوست (پنجم شهریورماه) در شهر اوترخت هلند در فستیوال جز «اوده موزیک» (Oude Muziek Kazz Festival) روی سن خواهد رفت.

رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه‌ای) نوازندگان «رامبرانت تریو» نیز چند روز قبل از برگزاری کنسرت‌شان در تهران، به ایران می‌آیند. همچنین بعد از اجراهای تهران، کلهر و رامبرانت ۲۹ سپتامبر در باربیکن‌سنتر شهر لندن که یکی از معتبرترین سالن‌های کنسرت است، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

همکاری کلهر و این گروه هلندی از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است. کلهر و رامبرانت تریو برای اولین‌بار در ایران به صحنه می‌روند و در ماه‌های آینده، آلبومی از یکی از اجراهای مشترک‌شان در تلفیق موسیقی شرق و غرب در ایران منتشر خواهد شد. در حال حاضر نیز آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است.

~.~.~.~.~.~.~.~.~

نمایشگاه عکس‌های فرحناز محمدی با عنوان «برای او» در گالری خانه عکاسان جوان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، در این نمایشگاه ۲۰ اثر از فرحناز محمدی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این آثار که با گرایش عکاسی مستند ارائه شده‌اند، به موضوعاتی مانند طبیعت و بناهای تاریخی می‌پردازند. شیوه نگاه فرم‌گرا و توجه به بیان شخصی، از نشانه‌های قابل توجه آثار محمدی است.

این نمایشگاه تا ۲ تا ۸ شهریورماه در خانه عکاسان جوان واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم، واحد ۳ برقرار است.

~.~.~.~.~.~.~.~.~

کنسرت موسیقی الکترونیکی هشتم شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، در این اجرا ۹ قطعه از آثار علی آجرلو توسط او با سازهای سینتی سایزر، کیبورد و کامپیوتر اجرا خواهد شد. این اجرا با پخش فیلم‌هایی از طبیعت همراه خواهد بود که برای هریک از قطعات در نظر گرفته شده است.

علی آجرلو متولد ۱۳۶۳ در تهران، به مدت دو سال به فراگیری کیبورد و در ادامه، به فراگیری و تجربه‌اندوزی شخصی در آهنگسازی و تنظیم قطعات با کیبورد وسپس با کامپیوتر پرداخته است. علاقه اصلی او، موسیقی الکترونیک و صداسازی با سینتی سایزرهای آنالوگ و دیجیتال است.

اولین آلبوم او با نام «عصر جدید» در سبک‌های الکترونیک و نیوایج در سال ۱۳۸۹ منتشر شد. این قطعات با الهام از طبیعت ساخته و پرداخته شده است.


~.~.~.~.~.~.~.~.~

دومین به خوانندگی «افشین طالبی»، «میثم قنبرپور» و «میثم کمالی» و به تهیه‌کنندگی «مهدی خان محمدی» در مجموعه فرهنگی - هنری برج آزادی روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، در دومین هفته از مجموعه برنامه‌های «انتهای آزادی» در مجموعه فرهنگی - هنری برج آزادی پس از کنسرت «شاهین آرین» این‌بار نوبت گروه اتحاد موسیقی استوار «امو باند» است.

«امو باند» در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات شنیده‌شده‌اش را مانند «هرجا که باشی»، «احساس عجیب»، «شبت بخیر»، «نمیری از ذهنم بیرون»، «آنقدر خوبی»، «حال دل من»، «عادت»، «پاییز»، «بیا برگرد» و «سرد شدی» و دیگر قطعات را اجرا خواهد کرد.

کنسرت «امو باند» به رهبری ارکستر «آترین بی‌نیاز» ۱۱ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج