۵۸۸۵۷۱
۲۰ نظر
۵۰۱۰
۲۰ نظر
۵۰۱۰
پ

پزشک تبریزی همه اعترافات خود را منکر شد

با گذشت نزدیک به یک‌ سال از ماجرای مرگ مشکوک اعضای خانواده پزشک تبریزی، دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه مقدماتی این پرونده در تیرماه گذشته خبر داد. مطابق شنیده‌ها پزشک تبریزی در این جلسه اعترافات سابق خود مبنی بر تهیه غذای مسموم از رستوران را تکذیب کرده است.

روزنامه شهروند: با گذشت نزدیک به یک‌ سال از ماجرای مرگ مشکوک اعضای خانواده پزشک تبریزی، دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه مقدماتی این پرونده در تیرماه گذشته خبر داد.

مطابق شنیده‌ها پزشک تبریزی در این جلسه اعترافات سابق خود مبنی بر تهیه غذای مسموم از رستوران را تکذیب کرده و در عوض به گفته دادستان دکتر علیرضا صلحی ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

دادستان تبریز می‌گوید: «با توجه به محتویات پرونده بیان جزییات این جلسه و ادعای مطرح‌شده مقدور نیست.» با این حال او از آغاز تحقیقات در خصوص این ادعا و نیز برگزاری نخستین جلسه رسمی دادگاه این پرونده در مهر ماه خبر داد.
برگزاری نخستین جلسه دادگاه پزشک تبریزی

حالا نزدیک به یک‌سال از به جریان‌افتادن این پرونده می‌گذرد، اما همچنان سکوت خبری بارز‌ترین مشخصه این پرونده مبهم است. با این وجود اما براساس برخی شنیده‌ها، جلسه مقدماتی دادگاه پزشک تبریزی برگزار شده و متهم این پرونده ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

به گفته یکی از دوستان نزدیک پزشک تبریزی در این جلسه متهم همه اعترافاتش درخصوص تهیه غذا از رستوران و نذری‌نبودن آنها را به کلی انکار کرده است.

این منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود، درباره جزییات مطرح‌شده در جلسه دادگاه می‌گوید: «قرار است نخستین جلسه دادگاه علیرضا ١٥مهرماه برگزار شود. البته چندی پیش یک جلسه مقدماتی برگزار شد که در آن جلسه هیچ‌یک از اعضای خانواده همسر این پزشک شرکت نکرده بودند، با این حال در همان جلسه علیرضا همه اعترافات قبلی‌اش را منکر شد. البته این پرونده درحال‌ حاضر شکات بیشتری پیدا کرده است.»

او ادامه می‌دهد: «مادربزرگ علیرضا هم به دلیل مسمومیت در این حادثه جانش را از دست داد. بنابراین، دایی علیرضا به‌عنوان ولی‌دم مادرش تقاضای قصاص کرده است. با این حساب پرونده علیرضا دو شاکی دارد که هردو خواهان قصاص هستند.»

دوست و همکار پزشک تبریزی در ادامه صحبت‌هایش درخصوص این پرونده می‌گوید: «با گذشت نزدیک به یک‌سال از این حادثه عجیب ما هنوز هم باورمان نمی‌شود که علیرضا در این حادثه نقشی داشته باشد، نه این‌که مستندات و صحبت‌های مطرح‌شده مقامات قضائی را مردود بدانیم، اما قبول این‌که علیرضا شخصا باعث مرگ اعضای خانواده‌اش شده باشد، باعث تعجب من شده است. او پسر خیلی خوبی بود، در این مدتی که با او آشنا شده بودم، حتی یک‌بار هم رفتاری به جز ادب، احترام ندیدم. او با همه همکاران و دوستانش رابطه خوبی داشت و بسیار هم مهربان بود. شناختی که من و سایر دوستان و همکاران از علیرضا داشتیم، باعث شده که اتهام قتل علیرضا را باور نکنیم.»

ادعای جدید پزشک تبریزی

درهمین حال موسی خلیل‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی هم با تأیید برگزاری جلسه مقدماتی رسیدگی به پرونده علیرضا صلحی از برپایی نخستین جلسه دادگاه او در مهرماه‌ سال‌جاری خبر داد.

او که در آخرین روزهای نخستین‌ماه ‌سال‌‌‌جاری صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی را به رسانه‌ها اعلام کرده بود، در گفت‌وگویی کوتاه درباره آخرین جزییات این پرونده می‌گوید: «اواسط تیرماه جلسه مقدماتی درخصوص این پرونده، در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان برگزار شد. در این جلسه متهم ادعای جدیدی را مطرح کرد. البته این ادعا به دستور قاضی درحال بررسی است و تحقیقات در این رابطه آغاز شده است. با توجه به محتویات پرونده نمی‌توان جزییات بیشتری از جلسه مقدماتی را مطرح کرد. با این وجود نخستین جلسه رسمی دادگاه رسیدگی به این پرونده مهرماه برگزار می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باید احتیاط کرد تا حوادثی مثل قایت آتنا پیش نیاید که قاتل اتنا چند سال پیش متهم به قتل بوده ولی بدلیل عدم وجود مدرک آزاد شد و الان هم مرتکب جنایت شد این دکتر هم همینطور

    • بدون نام

      کلا مشخصه برای این بدبخت پاپوش درست کردن معلومه که این قتلها ظاهر قضیه هست

      پاسخ ها

      • طوفان

        دلت خوشه ها چه پاپوشی این بابا از روز اول فقط دروغ سر هم میکنه که خودشو بی گناه نشون بده اول میگفت غذای نذری بوده بعدا مشخص,شد از رستوران خودش,غذا تهیه کرده قاتل خودشه

      • بدون نام

        دوربین های مدار بسته ورود و خروج و عذا خریدنش رو ضبط کردن

    • بدون نام

      عجب..قاتل آتنا هم منکر شده فکر میکنم گذشت زمان باعث میشه انکار کنن البته الله اعلم

    • شهرزاد

      اینا انکارها همش زیر سر وکیل هاست ب مجرمین مبگن بگو شیشه کشیدمو‌ و دارو اعصاب میخورمو وووو اخرسرم. منکر همچیز

    • راستگو

      مثل اینکه به اقا دکتر هم یاد داده اند این کلک را

    • بدون نام

      دکتر شکر خورده اول اعتراف به قتل میکنه بعد از یک سال منکر میشه دروغ میگه عوضی حالا هم قاتل اتنا منکر کشتن اتنا شده اینا پشتشون به جایی گرمه که قتل رو انکار میکنن پس چرا اول اعتراف میکنن بعد میزنن زیر حرفشون؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      برادرای گرامی در ایران هر چیزی امکان داره ما فقط از دور میشنویم از جزییات خبر نداریم اخبار هم به وسیله یه عده جمع اوری میشه با طرز فکر خاص همیین متن اخبار را ببین چقدر جملات تکراری وقلمبهوثلمبه در صورتی کل مطلب یک سطر نیست تهیه کننده یا خودش درکش پایینه یا میخواد گنده کنه (پزشک قاتل ۰۰۰۰۰اعترافاتش را پس گرفت)چیزی حدود چهل سطر تکرار معنیش چیه

    • علی

      مراحل دادرسی اینقدر طول بکشه معلومه همه چی رو انکار می کنن می گن من نبودم همسایم بود

    • نصیری

      دکتر مملکت که این کارو با اون مغز متفکرش میکنه چه برسه به ادمای عادی خدا رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی دکترها نیز با پول در آوردن از گرفتاری و بیماری مردم و گرفتن پولهای سنگین و زیر میزی و.... هم جور دیگه خون مردم رو تو شیشه میکنن

    • بدون نام

      من شک دارم پزشک خانوادشو بکشه چون منطقی نیست ممکنه تحت شکنجه ازش اعتراف گرفته باشد .خیلی خیلی قضیه مشکوک به پاپوشه

    • دراكولا تا به تا

      حالا قاضي درخواست تحقيق داده، شما ها عجله داريد سر طرف رو سريع ببريد بالاي دار! بابا صبر كنيد ببينيم چي ميشه! حتما يه دليل محكمه پسند اورده ديگه

    • بدون نام

      جالبه که مردم چقدر راحت قضاوت می‌کنند.
      هیچ کدوم یه برگ از این پرونده رو ندیدن، اون وقت یکی مطمئنه طرف قاتل اون یکی پاپوشه، یکی دیگه فلان...
      فقط در مورد قتل هم نیست: در مورد انرژی هسته‌ای، مهاجم فولاد مبارکه، نحوه بهبود آسفالت کف خیابون، کیفیت آثار صادق هدایت، مدیریت جدید ناسا...
      تو دین اسلام در مورد قضاوت مسلمون چیزی نگفتن؟

    • بدون نام

      برو بابا قضیه مشکوکه راه انداختی اخه به چه کار کسی هست ننه و زن این رو بکشه
      طرف یه جنایتکاره مثل تمام جنایتکارهایی که تو این سالها قد علم کردن
      این تکذیبها هم همه کار و اموزش وکیل های هستش

    • بدون نام

      ازاول تیتر تا اخر خبر نوشتید اعتراف جدید ولی معلوم نشد چه اعترافی ..این چجور خبریه

    • راستگو

      دوربین مدار بسته نشان داده ان روز عذا را از رستوران خریده راه فراری نداری اقا دکتر

    • بدون نام

      بهترین قاضی خداوند است ما فقط دعایمان این باشد خدایا هر بی گناهی که در هر کجا زندانی است یا مورد تهمت قرار گرفته است از زندان نجاتش بده و بیگناهی اش را ثابت کن

    • بدون نام

      بدون نام 15/23 با نظرتون موافقم
      خدا جای حق نشسته....ما هیچ کدوممون حقیقت محض نیستیم و به قول یکی از کاربرا حتی یک سطر هم از پرونده ی ایشون رو نخوندیم چطور میتونیم اینطور قاطع رای بدیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج