جاباما
۵۸۸۵۱۰
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند

ستاره های زن، از خواننده گرفته تا مدل و بازیگر سینما، همیشه به دنبال راههایی برای زیباتر کردن خودشان هستند. طبیعی است وقتی میلیون ها نفر مخاطب داشته باشی، برای جذاب تر شدن دست به هر کاری می زنی. اما برخی از ستاره ها هستند که زیبایی طبیعی را بیشتر می پسندند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره های زن، از خواننده گرفته تا مدل و بازیگر سینما، همیشه به دنبال راههایی برای زیباتر کردن خودشان هستند. آنها انواع رژیم های غذایی، جراحی های زیبایی و مدل های مختلف آرایش را به کار می گیرند تا نه تنها اعتماد به نفس خودشان بلکه علاقه طرفداران شان هم بالا ببرند.
طبیعی است وقتی میلیون ها نفر مخاطب داشته باشی، برای جذاب تر شدن دست به هر کاری می زنی. اما برخی از ستاره ها هستند که زیبایی طبیعی را بیشتر می پسندند. اگر شما هم می خواهید با این چهره ها آشنا شوید، با ما همراه باشید.
دمی لواتا
تناسب اندام برای تمام خانم ها اهمیت دارد، بنابراین تعجبی ندارد که این امر برای زنان هالیوودی امری حیاتی باشد. یکی از ستاره هایی که برای این موضوع تلاش های زیادی کرد، دمی لواتا بود. او برای مدت زیادی فکر می کرد که اندام زیبایی ندارد به طوری که در یکی از مصاحبه هایش گفت: «من در آن دوران از زندگی ام که حس خوبی نسبت به اندامم نداشتم، همیشه سعی می کردم که لباس هایی کاملا پوشیده به تن کنم طوری که ذره ای از اندام ام دیده نشود.» اما حال او توانست طرز فکرش را تغییر دهد و حس بهتری نسبت به خودش داشته باشد.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
«حال من اعتماد به نفس بالایی دارم و فکر می کردم که زیباترین زن دنیام. من این اندام طبیعی خودم را واقعا دوست دارم.» او حتی اکثر اوقات عکس های بدون آرایش خود را با کپشن «دوشنبه های بدون آرایش، دوشنبه های طبیعی» برای هوادارانش به اشتراک می گذارد.
لیدی گاگا
لیدی گاگا به لباس، مدل مو و آرایش عجیب و غریب اش شهرت دارد. اما علارغم این که هواداران زیادی دارد، هیچگاه نسبت به زیبایی اش مغرور نشد. او حتی اعتراف می کند که چهره جذابی ندارد اما این موضوع باعث نشد که او هم مانند بسیاری از ستاره های دیگر دست به جراحی های زیبایی بزند. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «اگر برای زیبایی معادله ای وجود داشت، من هیچگاه در آن پیروز نمی شدم. البته من با این مسئله مشکلی ندارم و به آنچه هستم افتخار می کنم. اگر چه توضیح این قضیه برای مردم سخت است و مرا زیر فشار می گذارد اما من یاد گرفتم که آنچه هستم را بپذیرم.»
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
او با انتشار عکس هایی از صورت بدون آرایش اش نشان داد که با پوست صورت اش که پر از جوش و لک است، هیچ مشکلی ندارد. او حتی هوادارانش را نیز تشویق می کند تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند.

سلما هایک
جذابیت و استعداد منحصر بفرد سلما هایک بر هیچکس پوشیده نیست. او حتی در سن 50 سالگی هم با جوان ترین زنان هالیوود در زیبایی رقابت می کند. او در مصاحبه ای با مجله «نیویورک تایمز» گفت: «این که مجبور نیستم برای زیباتر شدن تلاش کنم، به من حس رهایی می دهد.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
زیبایی طبیعی واقعا لذت بخش است. به نظر من یک زن در دهه ۳۰ سالگی از زندگی اش در نهایت زیبایی، تجربه و ذکاوت است. اگر به من بگویند که آیا حاضری به دوران ۲۵ سالگی ات بازگردی، در جواب می گویم: خبر هرگز، زیرا خودم را در در این سن بیش از هر چیز دیگری دوست دارم.»
دانای گوریرا
ما دانای گوریرا را بیشتر با سریال «The Walking Dead» می شناسیم. شاید به نظر شما او زن زیبایی نباشد اما نظر خودش چیز دیگری است. اگر چه او در طول سریال از کلاه گیس استفاده می کرد اما هیچ نگرانی از ظاهر شدن در ملا عام با موهای کوتاه مردانه اش ندارد. او حتی در نقش هایش هم نشان داد که چقدر نسبت به ظاهرش اعتماد به نفس بالایی دارد.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
او می گوید: «من یک بار مجبور شدم کلاه گیس بگذارم، آن دوران واقعا دوران سختی برایم بود. من آن را در سریع ترین زمان ممکن از سرم در آوردم و از آن زمان به بعد سمت کلاه گیس هم نرفتم. تمام چیزی که من برای زیباتر کردن خودم بدان احتیاج دارم یک برق لب و یک جفت گوشواره است. از آنجا که رنگ پوست ام تیره است، گوشواره هایم خیلی به چشم می آید و همین برای من کافی است تا حس بهتری نسبت به خودم داشته باشم.»
کیت وینسلت
محبوبیت کیت وینسلت از سال 1997، زمانی که نقش رز را در فیلم «تایتانیک» بازی کرد، آغاز شد. حال با وجود گذشت چندین سال، او هنوز هم جای خود را در میان طرفدارانش حفظ کرده است. او در ماه اکتبر 2017 42 ساله می شود اما هنوز هم علاقه ای به رفتن زیر تیغ جراحی زیبایی ندارد. او در مصاحبه ای با مجله تلگراف گفت: «من به عمل های زیبایی اعتقادی ندارم چون در خانواده ای بزرگ شده ام که زیبایی طبیعی را می پسندیدند.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
به علاوه، اگر من ظاهرم را تغییر دهم، دیگر در دنیای هالیوود جایی نخواهم داشت. من یک بازیگرم و بازیگرها باید چهره ای طبیعی داشته باشند.» او در ادامه می گوید: «یک بار من دخترم را در مقابل آینه بردم و به او گفتم که ببین، ما خیلی خوشبختیم که انقدر زیباییم، ما خیلی خوشبختیم که صورت مان هیچ اشکالی ندارد، خوشبختیم که چشم های زیبایی داریم و... که ناگهان دخترم در جواب گفت: می دانم مامان! و من خدا را بابت این نعمت ها همیشه شکر می کنم.»
آلیشا کیز
آلیشا کیز خواننده، بازیگر و ترانه سرای مشهور نیز یکی دیگر از ستاره هایی است که به زیبایی طبیعی اعتقاد دارد. او تا به حال ۱۵ جایزه گرمی را از آن خود کرده است و مطمئنا در آینده ای نزدیک بر افتخارات خود خواهد افزود.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
او می گوید: «قبل ترها، زمانی که من بدون آرایش از خانه بیرون می آمدم، مدام استرس داشتم که نکند هوادارانم بخواهند با من عکس بگیرند، نکند پاپاراتزی ها عکس بدون آرایش من را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و... و این افکار مدام مرا تحت فشار می گذاشت. این که مردم در مورد من چه فکری می کنند واقعا برایم اهمیت داشت.
اما یک بار، زمانی که عکسی از چهره بدون آرایش من توسط خبرنگاران در شبکه های اجتماعی منتشر شد با خودم فکر کردم که چقدر من با چهره ای طبیعی زیباترم! به نظر من آن عکس زیباترین و صادقانه ترین عکسی بود که از من منتشر می شد. از آن زمان بود که دیگر خودم را از بند آرایش رها کردم. من نه تنها صورت، بلکه افکار، احساس و آرزوهایم را نیز سانسور نخواهم کرد.»
اشلی گراهام
اشلی گراهام مدل آمریکایی است اما با دیگر مانکن ها فرق دارد. در دنیایی که لاغری مد است، او چاقی را ترجیح داده و از این موضوع نیز اعتماد به نفس کامل دارد. «من در بدنم چربی زیادی دارم اما این موضوع باعث پیشرفت من نشد طوری که حتی توانستم عکس ام را روی جلد مجله چاپ کنم. هر کسی مرا هر طور که دوست دارد قضاوت می کند.
ستاره هایی که زیبایی طبیعی را می‌پسندند
برخی ها می گویند که چاقم، برخی ها می گویند اندام زیبایی دارم. بعضی ها مرا زشت و بعضی دیگر مرا زیبا می خوانند و در نهایت به این نتیجه رسیدم که هیچ زنی را نمی توان ایده آل تمام مردم خواند. بنابراین تصمیم گرفتم آنطور که خودم می پسندم باشم.» اشلی گراهام حتی از گذاشتن عکس های بدون آرایش خود در شبکه های اجتماعی نیز ابایی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی ایرانی ها هم اعتمادبه نفس بیشتری داشتند

    • بدون نام

      سلما هايك ارايش كنه ممنون ميشيم

    • بدون نام

      این عکسای تکراری رو هزار بار با تیترای مختلف گذاشتین :/

    • بدون نام

      راست میگه همش تکراریه

    • بدون نام

      واقعا مطلبتون تکراری شده جمش کنید باو

    • بدون نام

      لیدی گاگا عمل بینی کرده کجا عمل نداره

    • بدون نام

      بازیگرای ایرانیم چهره طبیعی دارن فقط یکم بوتاکس وپروتزکردن یه کوچولوبینی عمل کردن ولباشونوپرکردنوابروهاروهاشورکردنو.همیناچیززیادی نیس که

    • بدون نام

      کیت وینسلت که بینیشوعمل کرده بودچرامیگه هیچ عملی نکرده.صورتشم که بوتاکس زده

    • آندریا

      من لیدی گاگا رو خیلی دوست دارم عالیه

    • رضا

      زیبایی زن به طبیعی بودنش و بس

    • شیما

      لیدی گاگا خوشگله اما با کارهای عجیب غریب و ارایشهای مسخره هم سنشو بیشتر تشون میده هم شخصیتش میره پایین هر چند طرفداران زیادی داره

    • بدون نام

      عالی گفتی شیما الحق که جذابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج