۵۸۷۸۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رحمانی: با احساساتم در اهواز بازی کردند

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم گل ۳ امتیازی زدم و تیمم از این وضعیت خارج شد.

خبرگزاری فارس: بختیار رحمانی، بازیکن پیکان در رابطه با پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد گفت: باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم. آنها از تیم حمایت کردند و با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، پول تیم را به موقع پرداخت می‌کردند که این اتفاق در نوع خودش بسیار جالب بود و قبلاً‌ ندیده بودم. در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم اما در این مسابقه ۳ امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه در این بازی گلزنی کرد، اظهار داشت: مهم نیست چه کسی گل می‌زند، مهم پیروزی تیم است که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

هافبک پیکان در رابطه با اینکه دروازه تیم سابقش را باز کرد، افزود: خوشحالم که توانستم گل ۳ امتیازی بزنم، فوتبال همین است. چند سال در فولاد حضور داشتم و تلاشم را کردم، امروز هم توانستم برای پیکان گلزنی کنم و خوشبختانه تیم از آن شرایط خارج شد.

رحمانی در مورد اینکه در ابتدای بازی سمت سیدسیروس پورموسوی نرفت، گفت: دلیلی نداشت این کار را انجام دهم؛ چراکه قبلاً با پورموسوی کار نکرده بودم. بازیکنی که قبلاً با یک مربی کار کرده به سمت او می‌رود، البته من آخر بازی با او صحبت کردم و مسئله خاصی نیست.

وی در رابطه با اینکه از فولادی‌ها ناراحت بود و گفته بود برخی حرف‌ها را بهتر است مطرح نکند، تصریح کرد: چیزی نگویم بهتر است. حرفم را به محمد شریف عضو هیأت مدیره فوتبال بعد از بازی در رختکن زدم. با احساساتم در اهواز بازی کردند. در کل برای سیدسیروس پورموسوی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک پیکان در مورد اینکه در پایان بازی پیراهن یکی از بازیکنان فولاد را گرفت و همچنان آن را به تن دارد، عنوان کرد: همیشه هرجا باشم پیراهن ایمان مبعلی را می‌گیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج