جاباما
۵۸۷۸۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ قهرمانان اروپا؛ چرا گروه C جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه C تیم های چلسی، اتلتیکو مادرید، آ اس رم و قره باغ همگروه شدند.

ورزش سه: قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه C تیم های چلسی، اتلتیکو مادرید، آ اس رم و قره باغ همگروه شدند.

به جز قره باغ که حضور در این مرحله هم برای آنها دستاورد بزرگی محسوب می شود، سه تیم دیگر برای صعود به مرحله بعد رقابت خواهند کرد.
چلسی که فصل گذشته در رقابت های اروپایی حضور نداشت، این فصل به عنوان قهرمان انگلیس پای به لیگ قهرمانان گذاشته و این کار این تیم در رقابت های داخلی را هم دشوارتر می کند.
بسیاری نتایج خوب چلسی در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر را نتیجه غیبت آنها در رقابت های اروپایی می دانستند و اکنون کونته باید ثابت کند که تیمش می تواند فشار حضور در چند رقابت مختلف را تحمل کند.
لیگ قهرمانان اروپا؛ چرا گروه C جذاب است؟

اتلتیکو مادرید که در 4 فصل گذشته، دو بار به فینال رسیده، مطمئنا حریف سرسختی برای چلسی و البته رم خواهد بود. هرچند تیم دیگو سیمئونه به دلیل محرومیت ازنقل و انتقالات، ممکن است به اندازه فصول قبل درخشان ظاهر نشود.
رمی ها که در این تابستان فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشتند، با اوزه بیو دی فرانچسکو، مربی جدیدشان، می توانند سوپرایز ویژه این فصل لیگ قهرمانان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج