۵۸۷۷۵۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

همدانی: فردين بازی، كار دست منصوريان داد!

ستار همداني هم از شكست استقلال ناراحت بود، هم از حال و روز هواداران غمگين تيم و هم از شرايطي كه براي دوست و هم بازي‌‌اش در جام جهاني‌ و استقلال اتفاق افتاده است.

خبر ورزشی: ستار همداني هم از شكست استقلال ناراحت بود، هم از حال و روز هواداران غمگين تيم و هم از شرايطي كه براي دوست و هم بازي‌‌اش در جام جهاني‌ و استقلال اتفاق افتاده است.

او گفت كه منصوريان چوب كدام كارش را خورد كه تيمش به اين روز افتاد.

*چرا استقلال باز هم باخت؟

متأسفانه تيم استقلال نبايد اين همه تغييرات در تركيب اصلي‌‌اش به وجود مي‌آورد. اين تيم فصل قبل در بدترين شرايط ليگ را شروع كرد و در بهترين وضعيت نسبت به ابتداي راه كارش را به اتمام رساند. در چنين وضعيتي بايد تيمي كه اين همه با هم هماهنگ بود را حفظ مي‌كردند و در يكی، دو پست با خريد بازيكن تيم را تقويت مي‌كردند نه اينكه كل تيم را برهم بريزند.

* اما بازيكنان جديد كه همه خوب هستند؟

خوبند ولي با هم هماهنگ نيستند. ممكن است يك تيم ستاره نداشته باشد ولي از چفت بودن نفراتش نتيجه بگيرد. اتفاقي كه براي استقلال خوزستان دو فصل قبل رخ داد. هر كدام از بازيكنان استقلال به تنهايي مي‌توانند در هر تيمي گره‌گشا باشند ولي اين همه ستاره خوب کنار استقلال نمي‌توانند با هم بازي كنند.

* اما بازيكنان باتجربه‌اي در تيم هستند! چرا نمي‌توانند بازي خوبي ارائه دهند؟

چون با هم چفت نيستند. مشكل كار آنجا بود كه منصوريان پاي مرام و معرفت را وسط كشيد و به بازيكناني فضا داد كه ديگر توانايي روزهاي اوج‌شان را نداشتند. مجتبي جباري بازيكن بزرگي بود و خيلي براي تيم زحمت‌كشيده ولي حالا ديگر آن كيفيت لازم را ندارد.

* شايد منصوريان مي‌خواسته به دوستان صميمي‌‌اش كمك كند و از طرفي مردم هم خيلي دوست داشتند اين نفرات مانند منتظري به استقلال برگردند؟

فوتبال احساس سرش نمي‌شود. در فوتبال كه نمي‌توان با فردين بازي و مرام و معرفت نتيجه گرفت. همه اينها كه گفتيد سرمايه‌هاي استقلال محسوب مي‌شوند اما نمي‌توان اين موضوع را كتمان كرد كه امروز كيفيت سابق‌شان را ندارند ولي نبايد براساس احساس يا خواست هواداران درباره بازگرداندن اين قبيل سرمايه‌ها تصميم‌گيري كرد. فوتبال بي‌رحم است و مي‌گويد بكش تا زنده بماني.

* با آمدن سرمربي جديد موافقيد؟

نه! الان هر مربي بيايد حداقل تا نيم‌فصل زمان نياز دارد در حالي كه منصوريان ظرف يكي، دو بازي مي‌تواند اين تيم را از اين شرايط بهتر كند. او درباره جباري و منتظري معرفتي كار كرد و بايد به احترام اين اخلاق خوبش تا نيم‌فصل به او فرصت داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای ستار همدانی عزیز همینطور که گفتید فوتبال بیرحمه چرا فقط یطرفه پیش قاضی بروید اگه برا بازیکن بیرحمه برای مربی همینطور باید باشه هوا دار پیروزی میخواد وباید به خواسته اش احترام گذاشت اقای منصوریان از بزرگان استقلاله مطمعا باشید این فقط حرف من نیست شاید ته دل شما هم همین باشد استقلال مربی بزرگ خارجی میخواد ونصف فرصتی که به منصوریان داده شده را به بدهید اول واخرش همین میشود که مربی بزرگ خارجی بیاد استقلال پس چرا زودتر انجام نسه مرسی

    • سید

      یه روز بره یه روز بما نه تکلیف خودتو معلوم کن

    • بدون نام

      آقای همدانی خود شما از همه فردین تری خواهشا نظر نفرما

    • امیر

      باسلام تعویض مربی ازیک لحاظ خوب است بشرطی که مربی سطح اولی باشد وشوک به تیم وارد میشود ولی اگه نتیجه نگرفت باوجود سه هفته تعطیلی بایدمانندبرانکو امسال حفظابروکندتاسال اینده یا بایدمنصوریان تعارف راکناریزاردبیشترازجوانان بادویاسه باتجربه استفاده کندزمان دارد حتی اگردرهفته ششم وهفتم هم نتیجه نگیرد استرس واردنکند جواب میدهدمن پرسپولیسیم امیدوارم هرچه زودترااستقلال به ارامش برسد چون تیم ملی یعنی قرمز وابی بدون تعصب ورنگ ایناراگفتم منطق منطق منطق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج