۵۸۷۷۴۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تکلیف بازی پرسپولیس و گسترش فولاد روشن شد

تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان روز شانزدهم شهریور به مصاف گسترش فولاد می رود و این موضوع با سرمربی پرسپولیس هماهنگ شده است.

وبسایت نود: در حالی که تیم ملی فوتبال ایران چهاردهم شهریور در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه خواهد رفت، قرار است بازی معوقه پرسپولیس و گسترش فولاد شانزدهم شهریور برگزار شود.

فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این باره با باشگاه پرسپولیس و برانکو صحبت هایی داشته است و برانکو ایوانکوویچ بنا به دلایلی پذیرفته است که تیمش دو روز بعد از بازی ایران و سوریه در لیگ به مصاف گسترش فولاد برود.

برانکو البته از این برنامه و فشردگی بازی های تیمش و نزدیکی بازی تیم ملی و پرسپولیس رضایت ندارد اما با توجه به تقویم مسابقات و فشردگی برنامه بازی های پرسپولیس او با این برنامه موافقت کرده است.

تیم پرسپولیس که ۵ ملی پوش دارد باید دو روز بعد از بازی ایران و سوریه در تبریز به مصاف گسترش فولاد برود. بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با توجه به برپایی اردوی تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی به تعویق افتاده است.

روزهای ۱۶ تا ۱۸ شهریور تیم های لیگ برتری در مرحله سوم جام حذفی به مصاف هم می روند اما پرسپولیس که طبق قرعه باید در جام حذفی با نفت تهران بازی کند، بازی معوقه هفته پنجم لیگ خود را برگزار خواهد کرد.

برانکو با توجه به احتمال صعود پرسپولیس و برتری در بازی مقابل الاهلی در امارات، پذیرفته است که شاگردانش ۱۶ شهریور به مصاف گسترش فولاد بروند، چراکه اگر پرسپولیس صعود کند بازی های این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا بسیار فشرده خواهد شد.

با این شرایط ملی پوشان پرسپولیس که در اردوی تیم ملی هستند بعد از بازی با کره جنوبی، چهاردهم شهریور به مصاف سوریه می روند و بلافاصله در تمرینات تیم برانکو شرکت خواهند کرد و با یک جلسه تمرین در بازی با گسترش فولاد حاضر می شوند.

پرسپولیس بامداد ۱۸ شهریور و دو روز بعد از بازی با گسترش فولاد عازم ابوظبی می شود و ۲۱ شهریور در این شهر به مصاف الاهلی عربستان می شود. این فشردگی بازی های قطعا کار برانکو را برای آماده سازی شاگردانش سخت خواهد کرد اما او چاره ای ندارد و باید با این برنامه به مصاف رقبا برود.

هنوز زمان بازی معوقه پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی مشخص نشده و بستگی به نتیجه دیدار پرسپولیس و الاهلی و صعود یا عدم صعود نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روتون نمیشه بگین ؟یه دفعه بگیت باید روبروی الاهلی ببازیت

      پاسخ ها

      • hmhidh

        اانشاالا بابرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج