۵۸۷۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اختلاف حساب در گلستان منجر به گروگانگیری شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری مردی که به علت اختلاف حساب اقدام به آدم‌ربایی جوان ۲۰ ساله کرده بود، در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری مردی که به علت اختلاف حساب اقدام به آدم‌ربایی جوان ۲۰ ساله کرده بود، در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.
سردار علی اکبرجاویدان اظهار داشت: رسیدگی به این اختلاف حساب و آدم‌ربایی زمانی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت که جوانی حدود ۲۰ ساله با مراجعه به ماموران کلانتری ۱۱ آزادشهر اظهار داشت، توسط چند نفر از تهران به مقصد استان‌های شمالی ربوده شده است.

وی افزود: این جوان در اظهارات خود عنوان کرد، عمویش یکی از حجره‌داران میدان میوه و تره‌بار در تهران است و در این مدت با یکی از فروشندگان بزرگ میوه در استان گلستان در ارتباط بوده در حالی که بین این ۲، اختلاف حساب شکل گرفت، توسط افراد ناشناس ربوده شده و پس از انتقال به آزادشهر و نگهداری در محلی ناشناس، در شهررها شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در پی این شکایت و همچنین وصول نیابت قضائی از دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مبنی بر فقدان این جوان که برادر زاده فروشنده و حجره دار در تهران بود، بلافاصله پیگیری موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آزادشهر برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، ماموران موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت عامل اصلی این گروگانگیری را در یکی از میادین شهرستان آزادشهر با شیوه و شگردهای خاص پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که با طرف معامله خود در تهران اختلاف حساب داشته و چون آنها در قبال اختلاف خود خودروی وی را نگه داشته بودند، او نیز با همکاری چند نفر از دوستان خود اقدام به این آدم‌ربایی کرده است.

سردار جاویدان گفت: متهم همچنین عنوان کرد با انتقال این جوان به گلستان طی تماس تلفنی از طریق گوشی وی در خواست مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان وجه نقد از عمویش را کرده و در حالی که عرصه را با حضور پلیس در صحنه تنگ دیده اقدام به رهاسازی گروگان کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم پس از اعتراف به بزه‌ ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخ از این میدانداران¡¡¡¡¡

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج