جاباما
۵۸۵۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

الاهلی فرصتی برای چِفت شدن طارمی- منشا

با توجه به تفکرات تاکتیکی برانکو و روش بازی پرسپولیس زوج مهدی طارمی و گادوین منشا به نظر تنها در شرایطی خاص شکل خواهد گرفت.

ورزش سه: هواداران پرسپولیس، رسانه ها و برخی کارشناسان از مدتها قبل در انتظار شکل گیری زوج رویایی منشا و طارمی دو گلزن برتر فصل قبل هستند اما شاید این رویا آنگونه که تصور می کنند برآورده نشود. دلیل آن هم تفکرات برانکو و روش بازی پرسپولیس است که با یک مهاجم نوک توانسته نتیجه بگیرد. با این وصف شاید بتوان گفت موضوعی مثل زوج طارمی و منشا (به عنوان یک زوج همیشگی و ثابت) در خط حمله پرسپولیس فراتر از یک حس ژورنالیستی نباشد.

زوج طارمی-منشا یا همان TM بر اساس آنچه تا امروز از پرسپولیس استنباط می شود تنها در صورت تغییر روش و استفاده از پلن B شکل خواهد گرفت. در زمان هایی که پرسپولیس به گل نیاز دارد. برانکو که معمولا دیر تعویض می کند از دقیقه ٧٠ روش را عوض کرده و با دو مهاجم بازی می کند. در غیر اینصورت برانکو با همان روش همیشگی تیمش را به زمین می فرستد. روشی که در آن فقط یک مهاجم نوک بازی می کند. در صورت آمادگی طارمی او نفر اول خط حمله می‌باشد و این شرایط را برای حضور منشا سخت می کند.

برای اینکه زوج رویایی پرسپولیس شکل بگیرد و با توجه به اینکه طارمی نفر اول خط آتش است، منشا باید بتواند نقش علیپور و یا امیری را بازی کند. او برای بازی در این دو نقش بیش از هرچیزی نیاز به فداکاری دارد، بدود، توپ بگیرد و بیشتر تمرکزش تغذیه کردن طارمی باشد اما منشا یک مهاجم نوک با سبکی شبیه طارمی است.

درواقع به نظر می رسد آنچه برانکو را مجاب به خرید منشا کرده شباهت سبک بازی این بازیکن به طارمی است. شاید برانکو در آن زمان نسبت به ماندن طارمی تردید داشته و یا یک جانشین قوی برای مواقع اضطراری و با همان خصوصیات می خواسته است.

به هرحال بازی پرسپولیس - الاهلی فرصتی برای این زوج ناهمگون است که قصد دارند از این به بعد یک روح در دو بدن باشند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منتقد

      گفتی فرصت فرصت !!!!! فرصت تو سنگین ترین وحساس ترین بازی بابا شما دیگه کی هستین جدا چقدر سواد فوتبلی. تون. اینقدر وحشتناک کم است مردم مومن این فرصتی که تو میگی شاید تو بازی با الاهلی. باید سه ماه پیش این فرصت پیش میآمد. مگه الا ن وقت امتحان اینه که به بازیکنانی مثل طارمی ومنشا فرصت بدیم. برید برید مطالعه. کنید بعد نظر بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج