جاباما
۵۸۴۸۴۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

کودک آزاری دختر ۱۰ ساله از سوی مادر معتاد

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت شدید و بستری شدن دختر بچه ۱۰ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های این شهر خبر داد که حسب گزارش‌های اولیه اتهام کودک‌آزاری و ضرب و جرح عمدی متوجه مادر معتاد این دختر خردسال است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت شدید و بستری شدن دختر بچه ۱۰ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های این شهر خبر داد که حسب گزارش‌های اولیه اتهام کودک‌آزاری و ضرب و جرح عمدی متوجه مادر معتاد این دختر خردسال است.

به گزارش ایسنا، محمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه گفت: حسب گزارش کلانتری ۱۳ کرمانشاه هفته گذشته دختر خردسال ۱۰ ساله ای به نام سارینا به علت صدمات شدید وارده و آثار جراحت در بخش‌های مختلف بدن به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شده و قادر به صحبت هم نبوده است.

به گفته دادستان کرمانشاه، پس از اعلام گزارش این پرونده، با قید فوریت دادستان شخصا دستور رسیدگی صادر و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

صادقی با ابراز تاسف نسبت به این حادثه تاکید کرد: نتیجه تحقیقات اولیه انجام شده حکایت از توجه اتهام به مادر معتاد این کودک دارد که نسبت به جلب و دستگیری وی به اتهام کودک آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی اقدام شده و تحقیقات در حال انجام است.

به گفته وی مادر این کودک معتاد به ماده مخدر شیشه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      اخه شما ها که زندگیتون مشکل دارید براچی بچه دار میشید که عقدهاتونو سر بچه خالی میکنید پدر بچه کجا بوده اخه قربون خدابرم یکی ارزوی بچه روداره یکی اینطوری اخه چطوری دلت اومد خاک توسرتومادر که هم بامعتادیت به زندگیش لطمه زدی هم با دستای کثیفت اشغال

    • بدون نام

      میگم تا 10 سال پیش پدر ما را بچه هاشونو تا سر حد شهید شدن میزدن کسی هم چیزی نمیگفت ولی الان تا به بچه میگی بالا پشت ابروه میگن کودک ازاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج