۵۸۳۸۸۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

توقف ماموریت غیرممکن ۶ به دلیل آسیبِ تام کروز

فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۶» به دلیل آسیب دیدن تام کروز متوقف شد

آی ‌سینما: تولید قسمت ششم «ماموریت غیرممکن» در لندن بین شش هفته تا سه ماه متوقف خواهد شد تا شکستگی مچ پای تام کروز که چند روز پیش سر صحنه فیلمبرداری این پروژه رخ داد، به طور کامل بهبود یابد. ستاره ۵۵ ساله هنگام اجرای یکی از صحنه‌های اکشن فیلم که با پرش از ساختمانی به ساختمان روبه‌رویی همراه بود، دچار آسیب‌دیدگی شد. بنا به تایید استودیوی «پارامونت»، تام کروز از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده و به گفته یکی از دست‌اندرکاران پروژه احتمال دارد لگنش هم آسیب دیده باشد.

به گزارش «ورایتی» به نقل از منابع نزدیک به پروژه، به محض این‌که کروز با پزشک شخصی‌اش دیدار کند استودیوی پارامونت درباره مدت زمان دقیق به تعویق افتادن فیلمبرداری این پروژه تصمیم‌گیری خواهد کرد. همزمان، پارامونت با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به آسیب‌دیدگی تام کروز و توقف تولید پروژه تاکید کرده تغییری در تاریخ اکران فیلم ششم (27 ژوییه 2018) پیش نخواهد آمد.

توقف ماموریت غیرممکن 6 به دلیل آسیبِ تام کروز

به گفته یکی از دست‌اندرکاران، چنانچه تمرکز عوامل سازنده بر روی المان‌ها و مراحل پس‌تولید باشد و صحنه‌هایی که باید با حضور کروز مقابل دوربین برود به عنوان آخرین بخش کار فیلمبرداری شود، ششمین قسمت «ماموریت غیرممکن» طبق برنامه‌ریزی برای اکران در تابستان ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.

با این حال، هر گونه تاخیر در تولید می‌تواند برای دیگر بازیگران فیلم از جمله سایمن پگ، هنری کویل و ربکا فرگوسن دردسرآفرین باشد. به این ترتیب، برنامه کاری بسیاری از این بازیگران دچار مشکل خواهد شد، چرا که اغلب‌شان بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» برای حضور در پروژه‌های دیگر قرارداد بسته‌اند.

همزمان، پارامونت نگران این مسئله است که هر گونه تاخیر، تاثیر منفی بر روی اکران و فیلمبرداری دنباله «تاپ‌گان» تام کروز به جا بگذارد. طبق برنامه‌ریزی، اکران «تاپ‌گان ۲» از ژوییه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

تام کروز به ویژه در سال‌های اخیر در اجرای صحنه‌های اکشن فیلم‌هایش بدون استفاده از بدلکار دست به ماجراجویی زده و این موضوع یکی از مهم‌ترین افتخاراتش به شمار می‌رود. مدیر برنامه‌های ستاره 55 ساله هالیوود حاضر به پاسخگویی درباره وضعیت فعلی او نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج