جاباما
۵۸۱۷۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سهراب مرادی: پاداش کفش طلا چه شد؟

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: بدن من زود به اوج می رسد از این رو توانستم در تمرینات به رکوردهای خوبی برسم با این حال هنوز صحبت در مورد شکستن رکورد در مسابقات جهانی زود است.

ایسنا: قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: بدن من زود به اوج می رسد از این رو توانستم در تمرینات به رکوردهای خوبی برسم با این حال هنوز صحبت در مورد شکستن رکورد در مسابقات جهانی زود است.

سهراب مرادی در فاصله زمانی چهار ماه مانده به مسابقه‌های جهانی به رکوردهای خوبی (190 کیلو گرم یک ضرب و 230 کیلوگرم دو ضرب) رسیده است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد از این رو قرار است در بازی‌های داخل سالن آسیا نیز به روی تخته برود.

مرادی درباره این که خیلی زود به آمادگی بالا و رکوردهای خوبی رسیده است بیان کرد: شرایط بدنی من به گونه‌ای است که زودتر به اوج می‌رسم و نمی‌توان کاری هم کرد. خودم با کادر فنی صحبت کردم که اگر قبل از مسابقه‌های جهانی بتوانم در یک مسابقه رسمی شرکت کنم خوب است. از این رو در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت می‌کنم.

قهرمان المپک ریو با اشاره به توقعی که نسبت به او برای کسب مدال در مسابقه‌های جهانی وجود دارد گفت: مسابقه‌های جهانی آمریکا مهم است. از روزی که تمرین‌هایم را آغاز کردم هدفم کسب مدال بود. ان‌شاءالله شرایط خوب پیش برود و حمایت کنند. من هم برای کسب مدال به ویژه طلا تلاش خواهم کرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در مسابقه‌های جهانی امکان رکوردشکنی برایش مهیا شود، تاکید کرد: فکر می‌کنم هنوز صحبت در مورد آن زود است و ۵۰ روز مانده به آغاز مسابقه‌ها صحبت کردن در مورد آن بهتر است. البته الان شرایطم خوب است و برنامه‌ها هم خوب پیش می‌رود.

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که برخی قهرمانان المپیک ترجیح می‌دهند در مسابقه‌های جهانی بعد از المپیک شرکت نکنند و چرا او تصمیم به شرکت در مسابقه‌ها گرفت، تصریح کرد: بله برخی از قهرمانان ترجیح می‌دهند که در مسابقه‌های جهانی بعد از المپیک شرکت نکنند و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که باید در این رقابت‌ها حاضر شوند. در واقع این موضوع بستگی به شرایط بدنی ورزشکار دارد. من هم تمرین‌هایم را که شروع کردم دیدم بدنم خوب است و همراهی می‌کند. از آنجا که کار و زندگی ما ورزش است بنابراین تصمیم گرفتم تمرین‌هایم را جدی دنبال و در مسابقه‌های جهانی شرکت کنم.

قهرمان ا لمپیک ریو در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه کیفیت اردوهای تیم ملی در حدی است که دغدغه کمتری در این مورد داشته باشد تاکید کرد: شرایط اردوهای تیم ملی بهتر شده و با دغدغه کمتری تمرین‌ها را جلو می‌بریم. البته جا دارد شرایط بهتر شود.

او در مورد حضورش در لیگ برتر و مشکلات لیگ نیز گفت: اگر حضور تیم بیمه رازی در لیگ قطعی شود با این تیم در لیگ شرکت می‌کنم. کسانی که در مورد لیگ تصمیم می‌گیرند شرایط بدی را ایجاد کرده‌اند زیرا به جای اینکه به تیم ملی کمک شود به آن ضربه زده می‌شود. قبلا در لیگ 2-3 کیلوگرم ارفاق وزن داشتیم که این به تیم ملی کمک می‌کرد. یک سال است ارفاق وزن را برداشته اند و ملی‌پوشان در لیگ، در مسابقه‌های آسیایی و جهانی باید وزن کم کنند. این مسئله می‌تواند باعث آسیب دیدگی شود. برداشتن ارفاق وزن در واقع به تیم ملی ضربه می‌زند.

دارنده مدال‌های المپیک ریو با اشاره به گذشتن یک سال از المپیک ۲۰۱۶ و عملی نشدن برخی وعده‌ها مانند اهدای کفش طلا، گفت: خیلی‌ها وعده دادند و رفتند. ما هم درگیر تمرین‌ هستیم و نمی‌توانیم هر روز پیگیر این باشیم که وعده‌ها چه شد. برخی افراد به وعده‌های خود عمل کردند اما برخی دیگر فقط مقابل رسانه‌ها قول دادند و بعد زیرش زدند. ما هم نمی‌توانیم به زور از آن‌ها چیزی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج