۵۸۱۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

كی روش: ركوردمان نبايد بشكند

تيم‌هاي ملي ايران و كره‌ جنوبي روز نهم شهريور در سئول به مصاف هم مي‌روند. ميزبان از اين بازي برد مي‌خواهد ولي نگاهي به كارنامه بازي‌هاي ايران و كره‌ جنوبي، آنها را شديداً نگران مي‌كند.

خبر ورزشی: تيم‌هاي ملي ايران و كره‌ جنوبي روز نهم شهريور در سئول به مصاف هم مي‌روند. ميزبان از اين بازي برد مي‌خواهد ولي نگاهي به كارنامه بازي‌هاي ايران و كره‌ جنوبي، آنها را شديداً نگران مي‌كند.

در ۴ بازي گذشته كره ‌جنوبي به ايران باخته و آنها از نظر رواني علناً بازنده هستند. كره جنوبي هم پاي خود را در يك كفش كرده كه بايد اين بازي را ببرد. اصلاً حرف او اين است كه تيم ملي بايد هر دو بازي آخر را هم ببرد. كارلوس براي اين حرفش دليل هم دارد. ايران در سيد سوم رقابت‌هاي جام جهاني‌ است و كي‌روش معتقد است اگر در دو بازي آخر نتيجه نگيريم، ممكن است به سيد چهارم سقوط كنيم. اين باب ميل كي‌روش نيست. به همين خاطر او عزم خود را جزم كرده تا براي پنجمين بار كره ‌جنوبي را ببريم و با شكست سوريه هم، با اقتدار به جام جهاني‌ برويم. كي‌روش مي‌گويد ايران نبايد ركوردهايش را هم از دست بدهد.

كره‌اي‌ها ظاهراً از همه اين شرايط آگاه هستند و به همين دليل بدشان نمي‌آيد راحت‌تر پا به اين مسابقه بگذارند. شايعاتي درباره مسابقه روز نهم شهريور به گوش مي‌رسد كه كسي آنها را تأييد نمي‌كند و قاعدتاً خط قرمز هستند. اتفاقات دوره قبلي جام جهاني‌ را به ياد بياوريد كه نزديك بود در هفته آخر چه مسائلي رخ دهد. كره‌اي‌ها آن دوره با خوش‌شانسي به جام جهاني‌ رفتند و حالا دوست دارند صعودشان راحت‌تر باشد. فدراسيون كره‌ جنوبي با فدراسيون فوتبال ايران رابطه خوبي دارد و مي‌خواهد اين رابطه خوب‌تر هم شود! آنها حتي بدشان نمي‌آيد خرج سفر تيم ملي به كره‌ جنوبي را هم بدهند ولي مسئله اينجاست كه كارلوس كي‌روش فقط برد مي‌خواهد و بي‌شك او و تيمش مي‌توانند هر نتيجه‌اي را در زمين بازي رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج