۵۸۱۱۳۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش میثاقیان به احتمال بازی تدافعی مقابل پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه تیمش کار سختی مقابل پرسپولیس دارد، گفت: هنوز مشخص نیست با چه شیوه ای مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

خبرگزاری مهر: اکبر میثاقیان در خصوص شکست تیمش برابر فولاد خوزستان از هفته سوم لیگ هفدهم افزود: بازی خوبی را انجام دادیم. حتی می توانستیم برنده هم باشیم اما بازیکنان من جوان هستند و تجربه بالایی ندارند. با این حال به همه آنها ایمان دارم و افتخار می کنم که چنین جوانانی را در اختیار دارم و با آنها کار می کنم.

وی تاکید کرد: مقابل فولاد خوزستان چند موقعیت داشتیم که اگر آنها به گل تبدیل می شد الان می توانستیم خود را به بالای جدول برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: البته نباید از بازی خوب فولادی ها هم به سادگی بگذریم. آنها با توجه به شرایطی که در جدول داشتند و از تجربه بیشتری برخوردار بودند توانستند در مقابل ما ۳ امتیاز حساس را کسب کنند.

میثاقیان در پاسخ به این سئوال که روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس تهران چه خواهید کرد، گفت: روز سختی خواهیم داشتم. پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و ما به این تیم احترام می گذاریم. سرمربی خوب و بازیکنان با انگیزه باعث شده اند تا این تیم در سه بازی اول خود ۹ امتیاز کسب کند وصدرنشین لیگ باشد. کار ما در روز چهارشنبه مقابل این تیم فوق العاده سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده که میثاقیان سیاه جامگان را برابر پرسپولیس تدافعی به میدان خواهد فرستاد گفت: هر بازی تاکتیک و شرایط خاص خودش را دارد. هنوز معلوم نیست که ما با چه شیوه ای مقابل پرسپولیس به میدان برویم. ما سه بازی پرسپولیس را آنالیز کرده و روز چهارشنبه بر اساس نقاط قوت و ضعفی که قرمز پوشان تهرانی دارند ترکیب را خواهیم چید.

سرمربی سیاه جامگان افزود: درست است که مقابل تیمی بازی داریم که هم بهترین ها و هم تماشاگران پرشوری دارد اما بازیکنان من برای این دیدار انگیزه بالایی دارند و مطمئنم پرسپولیس نمی تواند به سادگی برابر ما بازی خوبی انجام دهد.

وی تصریح کرد: با برنامه ای که ما برای مقابله با پرسپولیس داریم هدفمان کسب امتیاز است و نمی خواهیم دست خالی به مشهد بازگردیم.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: من به جوانانم اعتماد و ایمان دارم و می دانم شور حال خاصی برای بازی روز چهارشنبه دارند. به نظرم آنهایی که در ورزشگاه هستند و چه کسانی که از منزل بازی را تماشا خواهند کرد یک دیدار خوب و جذاب را خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      اکبر ضد فوتبال تو هم مثل کیسه اتوبوسی دفاع میکنی

    • محمد فردوسی

      اتوبوس که هیچ قطار و هواپیما هم بچینه بازم ارتش سرخ درو میکنه میره جلو پرسپولیس امسال مثل زلزله 8ریشتری می مونه به هیچ تیمی رحم نمیکنه انشاالله با برد به سراغ تیم عربی میریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج